qdela

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Cicci Andersson - 20 april 2010 21:51

   

Har klippt min kärlek igen, fan vad jag älskar min man!!!!

Tack för att du e du o för den kärlek du ger mig.

<3Vi för evigt!<3

Av Cicci Andersson - 20 april 2010 20:55

   

jag vill rengöra min hud ... totalt... så att man riktigt känner det med! Kollat på massa olika ansiktsmasker o fan allt mellan himmel o jord snart. Provat en massa men tycker inte det funkar som man får höra att det ska! Finns det någon som vet något bra, FUNGERRANDE??? E ju snart sommar o klart man vill vara i topp. Hatar att huden har blivit så oren under vintern. Nästan så man tror att man e tonåring mellan varven, ser inte bättre ut ibland  

Hjääääääääälp...

Hemma kurer eller vad som hellst bara det rengör .

Skit glad för alla råd o tipps, kram på er.

Av Cicci Andersson - 20 april 2010 19:50

Vilken underbar dag!!! <3

Jag har fått prata med min son, höra  hans röst, säga att jag saknar honom, tänker på honom o älskar honom. Vilken jävla känsla! <3 Jag e såååååååå jävla lycklig , har någon typ av värme jag aldrig annars känner, känns som jag svävar! Kan inte förklara det bättre. Annars känns det så kallt på något sätt. Vill skrika, gråta, skratta ja ta mig fan allt på en gång som ni kan tänka er.

Över till nått annat..


Idag har vi varit ute o åkt lite , va o köpte en docka till Angel   oj oj oj va hon älskade den. Nästan så jag börja lipa när jag såg hennes glädje . Lite vek när det gäller min lilla tjej.   

       

Lekte lite med telen o tog kort i spegeln med , lillan syns visst inte så bra när man la upp miniatyr men men. Köpte en klänning till lillan med, en söt lila o en ljus dress med blommor o söta getingar på . Köpa nya saker älskar det lilla livet , undrar hur det ska bli när hon blir äldre hahaha. Då får man nog för att man fått henne älska det. Då kostar det säkert mer än det smakar! Äh.. det e värt det.

 

Passade på o ta kort på det stället där gubben min snodde mitt hjärta. Det va så underbart, vilket minne man har från det stället. Älskar det!


Imorgon ska man upp tidigt ska till kammarrätten i Jönköping, blä vill inte men men... det e som det e.

Neee nu får det vara bra så här så länge.


Av Cicci Andersson - 20 april 2010 09:16

   

Grattis min son.... 10 år idag!!!

Mamma älskar dig...

Saknar dig nått så grymt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards