qdela

Direktlänk till inlägg 8 juli 2010

helt slut o livräddare!

Av Cicci Andersson - 8 juli 2010 22:13

Äntligen hemma!! Trött , helt slut.... skulle kunna somna sittandes men jag ! Har inte tid.... finns en del o göra innan sömnen får ta mig. Svara på några mail o fixa gubben lunch o mackor, blaska av mig... sen dyker det säkert upp mer. Fick ett mail som lät så här:

Jag ska se till att allt ditt aktiveras i nästa vecka, sidan kommer börja byggas på ikväll/natt eller fredagen.

MVH
Emelie, Kundservice
Snart är den på gång.....
Va fan blir det blått för när man kopierar från mailen???
Jaja...
Idag har vi fixat den andra mercan jag skrev om tidigare... med andra ord ny bil igen! Den va faktiskt helt oki ... Varit till Morfar idag o käkat med honom men något hände som skrämde mig rejält.Han började helt plötsligt prata sluddrigt o verkade skit konstig , sen kom näsblodet. Gubben såg min reaktion o sa att han antagligen va jätte trött men jag vet inte. Oroar mig som fan för att något ska hända! Ja annars så va middagen trevlig o väldans god. Gubben lagade sina biffar som e något extra med... inga vanliga saker , det e nått danskt.Mätt o belåten o lillan larmade på morfars larm som hon alltid gör. E bara o vänta tills de talar i apparaten o säga den gamla vanliga visan - att det va vår ettåriga dotter som va på knapparna. Tur e att de är vana vid det nu när det larmas från honom! De skrattar varje gång o häsar fortsatt trevlig kväll/dag eller helg.Tog en vända till brollan med, drack lite kaffe o de börja prata om va de ska hitta på mot mig på min 30-årsdag. Den dagen drar jag ut till skogs det kan jag lova er med då skulle de spåra upp mig hahaha. Så på vägen hem lekte jag livräddare.. håll i er.... Det satt en stackare i ett fönster o inte kom loss hahaha.. en fluga.. jag vägrade att mosa den med o veva upp rutan! Ja jag vet men jag e lite fjollig när det gäller kryp o små djur. Skriker om jag bara trapar på en myra. Mosa en bananfluga på armen o jag blir riktigt äcklad o det bara kommer ett vrål sen står jag där o skakar på handen jag råkat mosa den med. Inte fan tar jag bort den utan papper.. e äckligt ju för helvete hahaha. Nej nu ska jag runda av för min gubbe ska få hämta ner lite åt mig på min data ! dröm sött där ute!
 
 
Tilda

Tilda

11 juli 2010 10:20

snälla jag vill att min blogg ska hamna bland länkar, som du skrev... Din blogg är jättebraaa!!:)

http://www.flexibility.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards