qdela

Direktlänk till inlägg 8 juli 2010

Glad o min blogg håller på o fixas

Av Cicci Andersson - 8 juli 2010 10:50

Vilken morgon...kollar på tv 400 ... där otrohet är ämnet... Rätt grymt.. Kärringar som e otrogna mot sina gubbar men med hjälp av ett team som följer efter o filmar otroheten kommer sanningen fram . Är inte bara män som kan vara svin uta vi som spelar så oskyldiga med! Rätt kul o se deras reaktioner när temet dyker upp med gubben på plats där hon sitter med den andre. Hahaha.. Spela oskyldig håller inte i längden!

Så annars så håller jag kontakt med de som ska fixa min egna blogg via mail ... Diskuterar vad jag vill ha på den... Va finns det man vill ha?? blogg, album, gästbok, länkar... hahaha... slog stopp va vill man ha egentligen? Någon som har någon bra ide??  tacksam  för alla svar!

annars så vet man så väl va man vill ha o behöver för en bra blogg men när det är på väg...ja då vet man inget haha.. fick syn på att min syster har börjat blogga igen, kul... Jag har ju några bloggar länkade här o jag undrar om jag får länka en del av er på min blogg sen?? Vore jätte kul om jag fick det!

Oooohh... det är en del o göra här!!

just nu sitter jag fast vid datan o svarar på mail o lillan springer runt o leker. Hoppas på att få lite tid över sen när gubben kommer hem att åka o hälsa på familjen. morfar ville att vi skulle komma en dag nu i veckan o göra mat o äta med honom o visst kan vi det. Får se om vi får in det med idag.

Nej nu ska jag runda av detta inlägget men kommer garanterat tillbaka snart igen .

 
 
Cissi

Cissi

8 juli 2010 12:35

Hej hej!
Det är bara att ta den :)
Går det inte att högerklicka och spara?
Annars så kan du söka på google efter angel of sorrow på sida 2 finns den.
Kram

http://ceciliadarling.bloggagratis.se

 
Ausgeflippt

Ausgeflippt

8 juli 2010 13:51

Länka på du :-)

http://ausgeflippt.blogspot.com

 
Ausgeflippt

Ausgeflippt

8 juli 2010 14:59

http://ausgeflippt.blogspot.com/

Där har du hela adressen :-)

Hugz

http://ausgeflippt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards