qdela

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Jag behöver era råd o hjälp..... snälla

Av Cicci Andersson - 20 april 2010 20:55

   

jag vill rengöra min hud ... totalt... så att man riktigt känner det med! Kollat på massa olika ansiktsmasker o fan allt mellan himmel o jord snart. Provat en massa men tycker inte det funkar som man får höra att det ska! Finns det någon som vet något bra, FUNGERRANDE??? E ju snart sommar o klart man vill vara i topp. Hatar att huden har blivit så oren under vintern. Nästan så man tror att man e tonåring mellan varven, ser inte bättre ut ibland  

Hjääääääääälp...

Hemma kurer eller vad som hellst bara det rengör .

Skit glad för alla råd o tipps, kram på er.

 
 
Ausgeflippt

Ausgeflippt

21 april 2010 13:46

Använd ansiktspeeling varje dag och testa dig fram bland de olika maskerna som finns på bilden du har lagt ut. Jag har också problem med "tonårshy" trots min höga ålder av 33,5 ;-)

Ha en underbar dag

http://ausgeflippt.blogspot.com

 
Louise

Louise

21 april 2010 20:07

Personligen tycker jag inte att dem "färdiga" ansiksmaskerna är nå bra . Jag gör mina själv.
Mosa eller mixa ner avocado i en skål , tillsätt en lotion du gillar , helst för ansikte.
Låt rör om och lägg på och ha den så länge du vill . Jag har den på mellan 10-20 minuter .
Kolla gärna min blogg , kanske finns nå ansiktsmask tips där :p

pss. Du kan även tillsätta gurka i masken och lägga det klassiska på ögonen ^^

http://photofashion.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards