qdela

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Piffa upp sig inför mindre kläder

Av Cicci Andersson - 27 april 2010 22:58

Japp.... det e dax för det nu. Ska beställa tid i örebro o göra rastaflätor med hårförlängning o sen ska man göra sig lite brun med. Finns det nått så osexigt som ett par vita ben till någon tex snygg kort klänning?? Ne tror inte det! Denna sommar har jag fan lovat mig själv o andra o dumpa det vanliga o ha mer klänning o kjolar på mig. Kan inte säga att jag e så speciellt tjejig när det gäller kläder annars haha... Stiletter ... det e min grej o boots haha... vilken jävla skillnad va? Jeans o linnen med nått kaxigt tryck på.... hmmm... ska nog ta o förnya mig lite men hur gulligt kan det va med en tjej med fullt av gaddningar i en söt blommig klänning?? Inte vidare passande!!!. Svart o rött??? Nja detåterstår o se. Har sett massor snygga saker .Kan ju inte ha blommigt på mig iallafall.... jag om någon måste ju kunna se mig själv i spegeln om andra ska få se en hahaha. Sen blir det o fixa naglarna , funderar på o köra på porslin igen, det blir så grymt snyggt!!!

Nja det va lite planer det o sen blir det ju operationen med!

 
 
tekkla

tekkla

28 april 2010 06:42

Ja sommaren e påväg å man vill förnya sig eller va man nu ska säga.Å du det finns söta tuffa klänningar*S*Å jo det är fint med tjejer som e gaddade i klänning så d så*ler*Fast inte i blo migt kanske*S*Jag hoppas du får en otroligt bra dag.*kram*

http://tekkla.bloggplatsen.se

 
lovisa

lovisa

28 april 2010 09:19

sv: men tack söta du!:) hur är det med dig idag?:)

http://lavitadilovisa.blogg.se

 
Ausgeflippt

Ausgeflippt

29 april 2010 22:05

Joho, visst kan man ha gulliga klänningar trots tatueringar. Nu har ju jag inte så många tatueringar, men om jag går i något ärmlöst och med bar rygg, så syns det fladdermöss på båda ställena ;-)

Tyll i kjolar är både sött och coolt. Tyll passar dessutom alla tatueringar i hela världen :-)

http://ausgeflippt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards