qdela

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

glädjens kväll i tårar

Av Cicci Andersson - 27 april 2010 00:46

Va ska man säga när en av livets mest speciella kvällar går åt helvete??? Fan jag vet inte.... lust att kasta ringen iallafall en meter ifrån mig haha... fall jag ångrar mig. Här sitter man nu själv o gubben har lagt sig.... Idioten jag tyckte det va fel till fälle o skämta när man friade o frågade va han skulle tycka om stället??? Hans svar va ju ja men sen när jag reagerade över att han börja vrida o vända på sig. Frågade självkart om han fick kalla fötter........... fy på mig!!!! Då var det kört.... Han kunde inte ta att jag tyckte tillfället var fel att skämta... hans svar va ne... inte kalla fötter , de e rätt varma... Sitter ju i badet! Någon mer än jag som skulle känna sig sårad över det svaret ??? Ser han då allt som ett skämt? Sen kom allt... allt som blev fel va mitt fel! Jag borde inte ha sagt det jag gjorde för han hade ju redan sagt att han ville. Tror nog att vi tjejer ser lite allvarligare på den saken o för oss e det inte roligt o dra ett skämt mitt i för att man vill det... Eller? Vi vill ha det perfekta när det väl händer, för förhoppningsvis ska det gälla hela livet.För mig va det menat som det, skulle aldrig lova något för att sen göra tvärt om vad jag lovade. jag har aldrig varit gift o tänkte aldrig gifta mig heller tills jag träffade gubben. Till honom vet jag att jag kan hålla mitt löfte om äkta trohet mm men frågan e om han kan det. Han har varit gift 2 gånger innan... man vill väll fan inte bli det 3.dje misstaget!!! Vinad e jag med så om  ni inte hänger med på vad jag vill komma fram till så oki. även jag har tappat bort det, tänker o skriver en del av det o missar poängen haha

Skit samma , det blir några timmar framför datan oo han sover, denna kväll va visst  inte värd mer. Jag sörjer men men... livet e som det e... man går på minor o det spränger men fan om det inte går över o såret någon  jävla dag läker!!!!!!!!!!!

 
 
Anna

Anna

27 april 2010 01:22

nej de är ju inte de..

http://www.annathelinsblogg.bloggplatsen.

 
tekkla

tekkla

27 april 2010 07:02

Vet du män är frå en annan planet*ler*dom tänker inte alls som oss kvinnor*S*Förstår precis d du skriver om.Tro mig mitt äktenskap har inte alltid varit prefekt å lär inte bli heller,men jag älskar min man.Kram kram

http://tekkla.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards