qdela

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Cicci Andersson - 3 april 2010 15:01

Hela tiden ska det vara något som oroar en... hela livet e fullt av det. Men varför??? Trodde det mästa livet hade börjat lösa sig. Att man dragit på sig det att oroa sig resten för livet en en grej (barnen) men när man märker att ens nära o kära verkar gå ner sig.... Va fan e det som händer? Kan någon förklara det för mig! Man sitter här o fattar visst inget längre. Ingen säger något , ingen visar det. Att man ska behöva läsa det... det skrämmer!!! Det jag fick läsa skrämmer o jag kan säga att det finns inte mycket i livet annars som kan skrämma mig längre.... men just detta gjorde det. hmm.... att vara stora syster har sin del, att vara mamma med, att vara kär, att ha betydelsafulla vänner.

Oro... livets fasta del.

Av Cicci Andersson - 3 april 2010 13:24

Ja glad påsk på er alla där ute. Idag skiner solen ... Härligt! Idag e en sån där dag som jag inte vet alls va man ska hitta på . Kanske gå en vända o hälsa på brollan o hans familj kanske?! Ta med Gizze o Selma , gubben o lilla o gå en sväng. Kanske det kan pigga upp min sovades gubbe.   Fan nu tror jag snart grannen går igenom taket här......... Över har det varit fest i flera dagar nu..  ha ha .. ja det har allt varit lite upp piggande . inte varit så jävla tyst i huset. Letade efter en glad påsk bild förut o jag fick upp en bild... va den har med påsk o göra vet jag inte men e bara tvungen o lägga ut den. Fick mig att skratta halvt ihjäl mig o den va nästan lite skrämmande samtidigt.

 

Så GLAD PÅSK PÅ ER. HA EN UNDERBAR HELG!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards