qdela

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Det va denna dagen det!!!

Av Cicci Andersson - 25 april 2010 22:21

Som alltid som varje dag så lider denna dagen med mot sitt slut. Sitter o e as trött men tror det beror på min medicin  ... fan tycker inte om den i den dos jag fått den nu.. känns som när tjacket va på väg ur kroppen, spänningar o stickande o helt slut.(hatade den känslan som helvete) Jag som alltid haft svårt o somna, lägger jag mig ner efter kl 10 så e jag veck typ. Hur kul e det på en skalafrån 1- 10? Fy helvete..... inte ett skit! Jag som älskar o krypa ner i säng o ligga i gubbens armar o små prata lite om allt o inget. Det kan man bara glömma även den andra biten, e fan för trött för det   haha... Här e man ärlig till 100%. Ja ja va fan det e ju så det e!!! Vi har nyss varit iväg o hämtat brollan i  Töreboda som kom med tåget från Göteborg, han skulle visst aldrig åka dit igen. Han åkte för o hälsa på sin allra bästa vän sen barndoms ben... Tyvärr så har hon knarkat de år de inte haft kontakt (vet inte hur länge men tror det va 4 minst) o hon va sig inte lik längre . Hon va totalt uppslukad i sitt drogande o all hennes energi gick åt det.  Han va så besviken men jag sa det ... det e va droger gör med en! Man blir en annan människa om man brukar det dagligen i några år. Tyvärr o nu fick han se det med egna ögon med. Kan förstå att han har svårt o släppa det men även om man slutar så blir man aldrig sig själv igen. Han får liksom leva med den vetskapen att den han kände o älskade mest , som han delat massor med under livet e borta o kommer aldrig åter.   Ledsen bror !!!!

Ne nu känner jag mig enna yr här om man skulle ta lite kyckling sallad o försöka sig på att mysa lite med kärleken iallafall medans man kan det haha.

Somnar väll så fort jag lägger skallen på kudden. Ler......

 
 
Sarah

Sarah

26 april 2010 14:53

VAdför medicin? Sådär blir jag av de medicin jag äter nu, mirtazapin..

http://sarahsecret.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards