qdela

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Morgon... med myror i brallan, svårt val... hjälp

Av Cicci Andersson - 25 april 2010 08:37

God morgon!!!!

Här sitter man o på tv.n e det myror i brallan, undrar vem som tittar mest av mig o lilan. Hon leker i lådorna i bokhyllan istället.  haha...

Härligt!!


I natt hade jag svårt o sova..   Funderar över en grej som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Det e nämligen så att jag vet något (nästan 100%) säker att det e så. Jag antar att ni förstått att man umgåtts med kriminellt folk o i det umgänget finns det en som skryter hur han lurat polisen ... hur han mördat en tjej som polisen inte har hittat på flera år. Han satt häktad i början av utredningen men hade skaffat sig falskt alibi... han blev släppt! han stack till norge flera år men nu e han tillbaka igen o berättar  om det bland mina gamla vänner (där finns ingen som något säger). Så e det som han säger så vet jag vart hon ligger (ungefär). Faan jag vet inte vad jag ska göra för man har ju sina prinsiper sen man själv va en av dem, de kriminella . Man sätter inte dit folk men jag mår skit.... Tänk om jag vet sanningen o inget säger. Vill inte säga nått så att jag utsätter familjen för något för att jag gjorde det jag anser vara rätt. Man e inte mer än människa o känner med hennes familj som levt i ovisshet under flera år. Ska jag våga vända mig till polisen???????

Snälla någon säg vad ni tycker!!!

Jag känner det som självklart att säga det jag hört men risken e att man utsätter familjen för saker jag inte vill.

 
 
Micke

Micke

25 april 2010 15:47

Oh Lord...

Tack för besöket =)

Sv: Visst är majskolv sommar, men jordgôbber med eller hur :) Kram

http://tomten.bloggplatsen.se

 
lovisa

lovisa

25 april 2010 16:07

sv: HAHA men vad gullig du är! "lovisa tjejen som kan smink" HAHA vad glad jag blir!:D ja. det är lite svårt att sitta och skriva ner tipsen, men jag kommer lägga upp lite tips nu och då och om det är ngt spec du undrar kan jag alltid försöka hjälpa till!:)

http://lavitadilovisa.blogg.se

 
Micke

Micke

25 april 2010 16:49

Jordiga gubbar ??? ;) Nej man ska skölja av dom först sen vispa grädde till :P

http://tomten.bloggplatsen.se

 
Micke

Micke

25 april 2010 17:34

Bäddade jag ? Näää nu förstår ja inte vad du menar faktiskt *blink*

http://tomten.bloggplatsen.se

 
Cecilia

Cecilia

25 april 2010 19:54

Jag tycker att du ska gå till polisen. Det är ingen som kan bevisa att det är DU som "skvallrat". Om han nu skryter om detta. Visst du har med varit kriminell men jag antar att du inte är det längre. Och mord är en såpass allvarlig och fruktansvärd sak. Den tjejens familj vill nog ha en riktig begravning. En grav som de kan besöka och lägga blommor på. Jag tycker du ska berätta, du släpper kanske en stor börda från både dig själv och tjejens familj. Återkom gärna med hur du gör. Kram

http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards