qdela

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

kväll o tankarna snurrar!!!

Av Cicci Andersson - 19 april 2010 22:13

japp då va det kväll då.... Sitter o tänker, i morgon blir min saknade son 10 år. Har sån jävla ångest... JAG HAR GLÖMT O SKICKA KORT!! Fan fan fan fan 

Hur fan kan jag glömma det? Blir så jävla arg på mig själv!!!! Skit... Ja ja jag får skicka ett senare men hur kul e det då . FÖRLÅT MIN POJKE!!! jaha o här sitter vi i mörkret med våra datorer , har nyss kollat på spårlöst o arn. Gubben spelar o jag skriver!  Har nog gått o blivit beroende av bloggen haha... Ingen har visst vågat kommentera mitt förra inlägg om det jag skrivit.   Trodde bättre! Jag vet fan inte ens vad jag ska skriva men skriva vill jag. Skallen hänger inte riktigt med o jag känner mig konstig, ångest attack på g eller sjukan som gubben har haft..... Hjälp!! Jag vill inte... hellre ångest fall man fick välja. Hur kan jag vilja det?? Jo det e lätt.... vill inte springa på toa o spy o annat. VIDRIGT JU!  VILL INTE BO PÅ TOA. jaha nu har jag klagat lite o va ska man skriva nu då?? Inget just nu... orkar inte ... Så besviken på mig själv!!!


 
 
tekkla

tekkla

20 april 2010 07:06

*skickar lite styra till dig*

http://tekkla.bloggplatsen.se

 
Fay

Fay

20 april 2010 07:59

Tack så mycket.. Å ja den är bekväm också..
Hade kunnat använda den dageligen..:)
Tack för jätte fin kommentar och fin blogg du har :)

http://faydark.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards