qdela

Direktlänk till inlägg 16 april 2010

till en viss trög djävel

Av Cicci Andersson - 16 april 2010 18:38

Hmmm .... va e problemet?? Fick höra idag att du skriver massa skit till brollans tjej som nu mera har mitt gamla nr! Jag har bytt nr e det så svårt o fatta eller? Skriva skit om min blogg...FÖRBANNAT MOGET FÖR O VARA 40. E ju för fan skratt retande. Ja ja.. någon gång kanske du växer upp du med.  Annars e det ju bara syndom de som måste stå ut med dig.

 
 
Fay

Fay

16 april 2010 18:54

Funka för mig så varför inte för dig? :) Lycka till

http://faydark.bloggplatsen.se

 
sarah  andreasson  hansson

sarah andreasson hansson

16 april 2010 23:42

vem är det som får dig att känna så här??

http://sarahandreassonhansson.bloggplatsen.se

 
susanna55

susanna55

17 april 2010 09:24

Jo du, ibland får man skit för det man skriver, men alla har ju rätt till en åsikt. Man får helt enkelt lära sig att förhålla sig till det hela på ett sätt så det blir hanterbart, som med allt annat. Nu förstår man hur offentliga personer måste känna, när media framställer saker i helt fel belysning, i deras privatliv. Vad hemskt det måste vara, att bli feltolkad. Dom måste vara jättestarka som kan leva med det.
Ha en jätteskön helg!

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
MissAmasO

MissAmasO

17 april 2010 15:37

Han är ju som han är siss och speciellt nu när han har kommit på att han vill ha en ny mobil då pang hoppar vi på cicci hon har ju blivit framgångsrik i det området. Grejen är att han beter sig bara så för han verkar inte ha nått annat för sig. Jag blev chockad över hur han började bete sig, jag menar ni var ju bra vänner innan, och jag tycker personligen att det är värt mer än en ny mobil. Det är bara han som förlorar på det siss.. Bry dig inte om honom det kommer vara han som känner ågren sen

http://missamaso.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards