qdela

Direktlänk till inlägg 15 april 2010

känsla som inte ger efter

Av Cicci Andersson - 15 april 2010 12:01

 

jag kan inte säga vad känslan är men det känns i hela mig. Känner mig nervös, ledsen! Kanske kan det bero på de glas med vin jag tagit om kvällarna ett tag nu? Nej jag har inte druckit mig onykter men jag har bara behövt dem. Den där jävla känslan att behöva det om så bara lite, bara det ger mig ångest. Jag vill inte känna det igen för risken e stor att man sen måste öka på mängden. Då e det klippt igen!

 

 
 
MissAmasO

MissAmasO

15 april 2010 12:38

Drick inte ett glas varje kväll då.

http://missamaso.bloggplatsen.se

 
cicci

cicci

15 april 2010 13:23

de e ju just det... om det ändå vore så lätt, va bra man skulle må då!!!

http://www.qdela.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

15 april 2010 14:49

Ibland behöver man ett glas för att varva ner lite...

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
Terese

Terese

15 april 2010 19:11

Har läst lite av din blogg nu och jag kan inte äns föreställa mig vilken smärta du känner...förstår att ångesten förlamar dig när den är som starkast men blir glad över att läsa att du har en medvetenhet när du vet att ett glas vin kan till slut bli flera och oftare...det kan inte vara lätt och det låter kanske smått och löjligt att säga att det blir bättre med tiden så ge inte upp...men jag vill säga det ändå fortsätt kämpa och sakta men säkert blir dagarna enklare...

http://www.soluppgangen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards