qdela

Direktlänk till inlägg 14 april 2010

award... va glad jag blir

Av Cicci Andersson - 14 april 2010 22:06

Den senaste film jag såg... hmm... pirate of carabien... den e fan en av de bästa filmserier jag vet. Sett dom flera 100 gånger tror jag haha o en sak jag inte kan leva utan... låt mig tänka... mobilen... neee.. det kan jag.. sminket nja de e nästan så illa haha... dagboken (datan) får det bli. Använder den flitit o skriver av mig, inte bara på bloggen. Senaste sms va från min kusin.. hon ligger inne med sin ettåriga son på sjukan, e rätt illa där men man håller tummarna. Mitt drömyrke e nog att få jobba med människor som har de problem man själv har, missbrukare, någon typ av stödperson kanske till tjej som har samma livsöde man själv haft. Hjälpa någon som man vet va det e dom pratar om, inget man läser sig till o tror att man kan allt inom det. Mitt motto är nog i morgon är en ny dag... Då har man chansen att ändra de saker man inte kunde eller kunna säga förlåt till de man borde. Det mottot har mycke betydelse för mig!!!!!

Fan vad glad jag blev nu i alla jobbiga minnen o tankar.

 
 
Cecilia

Cecilia

14 april 2010 22:59

Va kul att göra någon glad... =) Jättekul. Ja självklart får du göra det. Är det okej jag länkar till din med? Såna bloggar som din borde uppmärksammas. Mer intressant än mode och sånt. För det både du och jag skriver om är ändå livsviktigt...

Kraaam

http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards