qdela

Direktlänk till inlägg 14 april 2010

vill bara skrika o gråta, få det ur mig, men kan inte

Av Cicci Andersson - 14 april 2010 21:22

 

Läste mitt eget inlägg om händelsen, då slog det mig att det va nu den här tiden jag kom ut från häktet. Idag har alla känslor kring det kommit tillbaka. Smärtan.. Saknaden o den totala maktlöshet jag kände. Den ilska jag kände för de som va med o sket totalt i viket, den som sa att låt han gå.. TÄNK PÅ DIN GUBBE ISTÄLLET. Tänk på din gubbe istället ??? Hur fan kunde han ens säga de orden? Han som visste va den människan gjorde mot mig. (dagligen när han va ute) Ilskan över deras lögner o förnekelse av min vän. Hur kan folk bara skita i vad som händer med en skadad människa? Fan nu kommer tårarna , ögonen bränner... hatet inom mig bubblar upp igen. Den människa som drog mig undan när jag ville fram o säga som det va, allt som hände. De som satt häktade med mig som ljög o satte mig i skiten nästan så att jag blev dömd för mord på min egna vän. De som jag hjälpte ur skiten satte mig värre i det. Smärtan värker i mig. Idag pratar de med mig som inget har hänt men sen den dagen litar jag inte på dem mer igen. Tänk då att en av dem va min egna bror. Hans svar på allt när jag tagit upp det efter e bara - va fan skulle jag göra då eller? Ville ju bara ut från skiten!! Skit i det nu han e borta o det va väll lika bra det eller. Lika bra det? Jag älskade den människan som vän men ni alla svek oss o hade planerat hur han skulle försvinna , allt för mitt idiot ex!  Kanske inte att det skulle driva honom till det han gjorde men hade ni tänk så hade ni med kunnat förstå att han skulle välja det för att skona mig från allt skit. Han kunde o ville inte lämna mig så det va hans enda sätt. Årena har gått nu men i mig e händelsen lika färsk som det vore gårdagen. Den känslan jag fick, det jag fick se, hans ögon ser jag än framför mig. Ångesten över att hans liv fick det bisarra slut det fick, tack vare saker kring mig. Det han inte orkade höra o se längre. Att få en människa o tro att om han försvinner så blir livet bra för mig igen! Det var en del av de ord han fick höra från det jävla samtalet innan han valde kniven. Jag blir tokig när jag tänker på allt men nu känner jag att jag måste ta tag i allt i mig om det. Jag är inte redo men jag vet att jag kommer aldrig att bli det heller. Kan man bli det? Nu orkar jag inte skriva mer om det.. vill bara gråta o ta mig ett glas vin. Snabb tröst för tillfället!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards