qdela

Direktlänk till inlägg 14 april 2010

du såg din chans o tod den

Av Cicci Andersson - 14 april 2010 10:19

Detta jag skriver e till mitt avlidna ex... om man kan kalla honom det?! Bilden av dig har börjat suddats ut, ser dig inte längre när jag blundar, du har blivit en utan ansikte. Minns de små saker hur du såg ut men kan inte se det framför mig längre. Känner inte av dig! Hann aldrig säga dig va jag tycker o tänker om saker, hur jag sett på det. När du låg på sjukan vågade eller ville du inte tala med mig. Hade jag fått chansen o  säga dig saker, kanske skulle jag ha kunnat förlåta. Fått chansen att fråga dig varför o kanske få svaret på det jag undrar dagligen .Kanske hade du kunnat hjälpa mig o läka en del. Lever just nu ett underbart liv än tidigare. Jag Slåss med min jävla ångest o allt du lämnade efter dig på din väg i mitt liv. Förstår inte hur du kunde ta chansen när du såg en krossad människa o krossa henne ännu värre. Jag va blind o trodde det va kärlek men det va de inte. Du knäckte det lilla mig in i minsta för att jag skulle bygga upp ett liv enbart runt dig. Det blev som du ville, kunde inte leva om du inte va i närheten. fungerade bara inte! Du visste precis var du fått mig o för att vara på den säkra sidan så körde du dina grejer, jag fick bara inte finna minsta lilla utväg. Straffade du mig för allt du själv tvingats genomgå under livet? Om så hoppas jag att det fick dig må bättre för annars skulle jag fått må skit för inget. Får aldrig veta det! Jag e både arg o ledsen , sårad över allt när jag väl kunnat börja se på saker. Jag ser det alla runt om såg men inget kunde göra nått åt det. Du rullade in mig väl i den världen du ville leva med mig. Kommer jag någonsin förstå varför du kände ett tvång att sätta dina sprutor i mig? Varför vill någon som vet hur det livet e dra in en annan människa i det?  Du hatade det själv stundvis o ville bara ur det. Jag trodde jag kände dig men inser nu att jag inte gjorde det. Du va någon annan hela tiden! Hade du någonsin lämnat mig ifred om jag inte satt dig på kåken, en snabb hjälp... klarade inte leva med vetskapen om hur du levde tillslut efter folk klarat hålla mig ifrån dig. Jag tror att om du inte gått vidre till en jag hoppas bättre värld så hade du dragit mig med dig . Som det va då... jag va villig o dö för dig, hur skulle jag kunna leva utan dig? Du va ju den som tog hand om mig, som du fick mig o tro . Ingen annan förstog mig som du gjorde, vem annan skulle vilja ha en sån som mig, ingen bara du . Nu vet jag bättre!  Jag vände alla av betydelse ryggen, ville bara skydda de från va du fick mig tro .... Ett sämre liv om de hade mig i det. Nu vet jag att de e de som e lyckliga att jag fortfarande finns kvar i det. finns så mycke jag villl säga dig men kan det aldrig. Har kvar de flästa brev från de vändor du satt på kåken. Nu när jag läser det så ser jag tydligt att jag missat alla varningsmönster. Glad att jag lärde känna dig på ett sätt, kan liksom inget annat säga. Skulle ljuga om jag skrev något annat om det. Jag fick en erfarenhet inte många skulle få i livet. Om den e bra vet jag inte men jag har lärt mig massor på det. Finns bara en sak jag vill ha ett svar på o det e ....

Hur tänkte du med allt, hur kände du dig innerst inne. (antar att du någonstans visste att du gjorde fel) Vem va jag för dig för kärlek va det inte trotts att du flera gånger sa att jag va kärleken. Va jag någon alls eller bara någon du tog ut all din ilska , besvikelse på för över hur livet ditt hade blivit? Hoppas att du funnit frid o hoppas att jag någon dag kan förlåta dig. När o hur det vet jag inte efter 7 års helvete men kanske en dag kanske. Vem vet? Detta e bara en del jag vill säga dig, finns så mycke mer men just nu klarar jag inte av det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards