qdela

Direktlänk till inlägg 14 april 2010

bara sitter o sitter liksom.....

Av Cicci Andersson - 14 april 2010 00:27

E inte trött... kan o vill inte lägga mig än. Jo kan kan jag väll men skit samma. Känner bara för o skriva av mig. Har skrivit till min pojke... på bloggen till honom o jag kände hur allt höll på o dra iväg. Glömmer nästan bort att han e 10 o skriver som själva fan om saker. Vill bara få det ur mig, så att han vet o förstår lite av de saker hans pappa målat upp som något helt annat än vad sanningen är. Jag vet att han förstår väldigt mycke o är liksom inte som 10 när det gäller saker. Antar att han blivit mer vuxen tack vare allt han tvingats gå igenom under alla åren sen de gjorde allt för att hålla oss isär. Stackarn... Önskar ibland att jag kunde dra tillbaka tiden. Göra valen på ett annat sätt. Inte låtit mig halka ner i skiten o varit starkare för mig o pojken än jag va den tiden. Önska kan man ju alltid göra men det gör ju inte saker o ting bättre, snarare jobbigare. Hur skulle det sett ut idag om  jag bara hade gjort det? Eller om jag gjort så eller så eller så. De funderingarna har drivit mig till vansinne under alla åren. Nu pockar de på igen o jag kan inte låta bli o tänka i de baner.Skriver med dealekt men bryr mig inte. haha. Jag har kommit på (tack vare lite hjälp) att allt kunde ha varit helt på ett annat sätt om jag inte trott att ge upp o låta allt va , va det bästa för pojken. Trodde att de va det klokaste valet för att skona honom från allt de onda. ÅÅÅÅÅÅÅHHHH... nu e jag helt fast i det där... fan fan... Det går inte förändra hur mycke jag än verkar tro att tanken kan göra det. Liksom skenar iväg i skallen o det ger bara ännu mer ångest. Fan jag blir nästan sinnessjuk på allt för helvete. Dax o lugna ner sig. Läste igenom va jag skrivit till pojken, det slog mig som en blixt i skallen att än e det fan inte försent! Jag vet ju var jag har mig själv nu i livet, vet att han inte kommer i kläm på något sätt av att komma tex hem till mig. Förr ville jag inte det för den jag bodde med sket totalt i saker runt om sig, han hade sin värld o supa o punda helt öppet va hans grej. Då hade det skadat men nu.... nu har jag ju chansen o försöka ta igen allt som går av den missade tiden, inte låta mig själv missa mer. Nu mera e mitt hem tryckt så va sitter jag här o väntar på . JAG SKA FIXA TILL DET MED POJKEN!

Fan att låta ens tankar bara löpa fritt hjälper. Att ta sig tid o gå igenom allt man har inom sig. Hade jag inte suttit här nu så hade tanken aldrig slagit mig. Jag kan inte förlora något på det längre om jag så måste slåss för honom i rätten. haha... fan tror jag ska gå o lägga mig nu med den underbara känsla som dyker upp i en. Ja fan jag får inte glömma ... Tack syster för att ni kom förut. Hoppas maten gick o äta. Va kul o se er men jag undrar än vem det va som snackade sin skit, du vet va jag menar. Får liksom inte ro i den saken om jag inte får veta vem som springer med skit för o göra saker värre än det redan e i alla missförstånd o grejer. Ne tjing tjing på er .... nu blir det kudden o krama om sjuklingen till gubbe.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards