qdela

Direktlänk till inlägg 1 april 2010

De öppnade på det stängda, fan sanningen ikapp igen

Av Cicci Andersson - 1 april 2010 13:23

 

Ja idag har man varit på utredning igen (psyk).. Fan va jobbigt det e med dessa frågor om allt man gått igenom. All sorg kommer upp igen. All smärta man bär inom sig kommer upp till ytan o fan.... jag har inte lärt mig handskas med det än. Kan ju liksom inte göra som förut, Supa skallen av mig, att bara dränka det. Pratade en del idag om tex mina vänner som tagit sitt liv framför mig. Något jag aldrig bearbetat utan bara stängt inne o förträngt. De e tungt att bära på minnet av det o de såren kommer alltid att blöda.   Saknar dom som fan o kan inte fatta det än, de är döda. Försöker förtränga , allt för att behålla dom i livet (inom mig) men det funkar inte i längden, de har jag märkt. Har nu varit där 2 gånger o de vill att en läkare ska sjukskriva mig för att ge mig tid att bli som de sa HEL IGEN. Går det ens att bli det efter allt man varit med om i livet? Vill jag bli det.... då försvinner ju det som e jag. (förstå det rätt) Ja det jobbiga har bara börjat , de skrapar på ytan än så länge... går inte in på det allt för djupt men för mig ... det räcker!!! (en rök pause)......

Så där... lite nervlugnande. Den som jag hittills pratat med e chockad över de jag än så länge berättat där. Det sägs att man e stark men frågan e om man e det.Man e inte så stark för att man fortfarande försöker orka med livet o överlevt de ... man e stark när man erkänner att det e som det e o söker hjälp för det. Stark e den som kan säga att man har sina svagheter!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards