qdela

Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

Kvar här än !!!!

Av Cicci Andersson - 11 maj 2010 22:21

joooo då.... vi  va allt till huset! Gick igenom de saker ägaren har kvar utav sitt arv innan de förra som hyrde snodde allt av värde o sålde. Blir väll flytt i morgon antar jag. Han måste få tummen ur!!!   Han e lite .. hmm.. konstig. haha.. Ja idag har det annars varit lugnt på "bror" fronten, inget hört men kvällen är ju inte över än. Fan märkte idag att vi mår fan skit av att vara här hemma. När vi va iväg till huset så mådde vi toppen men så fort vi kom hem så försvann glädjen över att vara hemma. Vet inte hur det kommer sig men innan allt detta hände så älskade jag mitt hem, nu trivs jag inte. Kanske är det osäkerheten om lillans trygghet. Kan ju flyga stora stenar genom ens ruta mitt på dagen. Va säger att det inte kan hända på kvällen , kanske sovrummet där hon ligger, var är säkerheten att det inte händer igen? Nu är han väll ute efter en syndarbock för han har fått avstängd el. Han e ju inte riktigt normal där uppe i skallen! Ja ja ja.. Det märks!

Så snart ska gubben ut o programera om bilen, i hopp om att få ur stöld spärren så vi kan köra den. Hmmm... blir så trött på att vi har en bil vi inte kan köra pga idioter som inte kan låta bli andras saker. Hahaha på tal om det.Han som gjort massa bil inbrott o bil stölder ska visst få påhälsning ikväll . Lite folksom ska gå upp o hämta av honom lite pengar för de skador han gjort här.  Det skulle man vilja se! Se när han får fan om foten.


Skickade kortet till min son idag! Hoppas han får det nu så inte horan som hans far e ihop med slänger det. Skrev med hans far idag o han skulle skicka lite skol kort på pojken. Hoppar inte föräns jag ser det, han har lovat det ett par gånger men inte sett de än. Vore ju kul om han gjorde det. saknar det lilla livet.

  Vill flytta in .... älskar det stället! Blir lycklig när man är där.

  Lite blommor har allt kikat fram nu vid huset , fler blir det.

Läääääääääängtaaaaaaaaaaaaarrrrr   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards