qdela

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Cicci Andersson - 3 maj 2010 23:10

 

Kan inte tycka synd om o jag vill inte....

Måste erkänna att jag skrattar o tycker de e synd att de inte gick värre. 7 sprickor i ryggen o hamnade på akuten. hoppsan så det kan gå när man inte kan köra bil , även om man tror det. Hahaha...

Det straffar sig kanske när man snor bilar o förstör för andra i sin närhet!?

Kanske har han fått sitt straff eller kanske inte, känner för o sparka av ryggen på den lilla djäveln!!!!!!

Ser jag honom så hamnar han snart på akuten igen.

Sen kanske han låter bli våran bil nästa gång han har lust för att ut o paja o åka igen.

Av Cicci Andersson - 3 maj 2010 21:38

 

Detta e vårat sverige.... detta e våran kultur!!! Varför e det så svårt o ta seden dit man kommer? Född svensk men ändå lever på ett annat sätt.

Sitter här hemma medans en jag känner som är av stor betydelse har fastnat i va jag känner igen. Detta att inte kunna lämna! Killen hennes e muslim men OBS men bara till den viss del han själv vill o kan tycka att han ska välja delar ur deras tro när han vill o som han vill. Kalla sig MUSLIM ja men då ska man väll följa va det e o vara muslim!!! Eller???Man kan inte få andra leva där efter.

Att så gott som stänga in en annan människa ..... Inte umgås med andra killar (då e man otrogen) ... att inte få festa som HON tidigre gjort, umgås med vänner av de båda könen o då hade hon en massa vänner. Att trycka ner en av de starkaste tjejer jag känner , nu är hon inte så stark längre! Hon den av de finaste tjejer kan inte ha vissa bilder ute på sina sidor längre.... Hans pappa kan ju få se dom.(skäms han över henne?) Men hallå hon e SVENSK... o låt henne leva som det. Hon är född fri o ska vara det. Man kan älska men när det har börjat gå över i dessa banor ... ja då e det inte kärlek längre!! Bara ett behov av makt . Ni kan tycka va fan ni vill men muslimska män... de e bara ute efter makten o ser sin kvinna som ÄGODEL! Vriden syn på saker om jag får säga det. Vore han nöjd om hon e klädd som kvinnan på bilden? Kan fan tro det! Glöm det!!!!! Han ska veta vem hon pratar med i telen mm men han kan få samtal o inte själv säga vem det e.. Lika villkor ... känner han till betydelsen av det? Tycker om denna kille men nu börjar han gå över styr o det tål jag inte. Han trampar på en blomma som blommade så vackert o han gör den sloken, han skymmer solen. En fågel som sjöng , sjunger inte längre. Han har stäng den fria fågeln inne. 

Vet att hon läser detta , kanske blir hon arg , kanske inte men nu har jag töttnat på o se henne ledsen hela jävla tiden. Mellan dom e det slut men ändå ska han ha koll o trycka ner henne!! Släpp henne för helvete!! Flytta isär, det blir inte bättre av det här. Tyvärr..Han styr o ställer o du min (låt oss kalla dig) blomma, du klarar inte leva i detta mer, du går ner dig. Han kväver dig...

Varför tror en del att de kan leva på vissa sätt bara för de känner för det.

Av Cicci Andersson - 3 maj 2010 13:23

 

Ahhhhh..... Nu  e jag riiiiiiiiiktiiiiigt pisst!! De jävla idioterna!!!!

Nu va det kört för oss. De har brytit sönder hela jävla bilen, hela tänningslåset o i rent raseri för att dom inte kom iväg så slog de sönder i bilen. får jag tag på de så ska jag demolera hela trynet på dem.

Tror jag vet vilka de e för de erkände senaste bil inbrottet o en e GRANNE med oss.De blev tagna i förrgår o blev sen släppta igen.

Nu e jag tokig av ilska!!

Av Cicci Andersson - 3 maj 2010 12:00

Han med huset har vi pratat med o kl 2 ska vi möta upp en snubbe för o kolla på det ännu en gång o se över altanbygget vi vill göra då vi flyttar dit. Allt verkar gå som vi vill o det e gött det!! Ganska roligt detta när man har pengar har jag kommit på. Då vill alla va ens vän!! Fick mess för en stundsen från en man vi aldrig umgås med (han har tidigare aldrig haft mitt nr eller ringt), bara pratar lite med ibland. Han skrev o fråga om han fick låna 1000 tills den 19.de. Hmm... Folk kan chockera en! 1000 e inte så mycke men att en som aldrig annars umgås med en typ bara skriver o frågar. Starkt av honom som vågar göra detta men....

Inte nog med det så e man visst den bästa vän man kan tänka sig enligt en annan som vi ska köra i morgon, FÖR ATT VI INTE KRÄVER BENSIN PENGAR! Jaja.. Det blir nog väl. Haha... komiskt va poppis man kan bli för lite papper i fickan.

Nu väntar vi bara på att lillan ska vakna så vi kan åka iväg. Får se hur detta går!! Bra tror jag!!!

Av Cicci Andersson - 3 maj 2010 08:58

Denna morgon började ju lite knas.... hade glömt tvätten haha... men sen kom samtalet!!!!!!!

I morgon kommer telen!!! Nu jävlar om det inte uppfyller mina krav på kamera o funktion. Den kallas för lilla syster till Satio o det kan jag säga att Satio va helt klart det bästa i kamera. Den slog allt!!


Så vad händer idag då? Jo vi ska på möte!!! Finns ju andra roligare saker men ibland e möten ett måste om allt ska gå runt. Vi va till norrköping igår... det va en jävla resa! Trött i benen man blev av att sitta 5  timmar i en bil. Jaja, vi fick ju hem syrran iallafall.

Ne nu ska vi jobba lite här!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards