qdela

Alla inlägg under maj 2010

Av Cicci Andersson - 14 maj 2010 19:01

Ja vad menar jag med detta nu då?? Jo, göteborgarn ringde... synd om honom , så in i helvete (enligt honom själv) . Han ringde o ville komma ner på måndag men men nej nej nej... jag vägrar bo i kartonger så jag pratade vett med honom så nu flyttar vi MEN ... finns ett problem... alla ställen här omkring som hyr ut kärror har stängt! TOKIG,blir man för mindre just nu haha..

Ska väll hoppa i bilen o ta oss till det jävla stället TÖREBODA, den macken ska väll inte va stängd. Är den det så packar jag fan bilen full o kör det på det sättet. Många vändor blir det men jag bryr mig inte .

FAN JAG LYCKADES!!!!!

Av Cicci Andersson - 14 maj 2010 17:29

Nu har snart hela dagen gått o han har inte hört av sig än!!!!!!

Flippar strax!!

Av Cicci Andersson - 14 maj 2010 13:09

Måste ju börja med o skriva att göteborgarn inte kommer idag som va sagt... han mår ju sååååå psykiskt dårligt... in my ass!! Nu e jag så jävla trött på honom! Vi har fått huset jo det e ju klart säger han men hela tiden ska han dra ut på inflyttningen.   Nu jävlar får han ge sig!

Väntar på att han ska ringa upp för nu KRÄVDE jag idag eller inte alls kan man kalla det. Fan man tröttnar!! Här sitter man nu bland alla lådor. Ja, jag klagar men så e det.


Från det ena till det andra...Här e bilen den nya vi köpte enbart för att kunna flytta idag som va sagt!

(flera min för uppladdning)

  här e våra 2, den 3.dje e inte ens värt o ta kort på!

Av Cicci Andersson - 14 maj 2010 10:57

Full fart här... Tvättar o packar! Fan va mycke skit man samlar på sig haha..

Lillan undrar nog va det är frågan om, vi raserar hennes hem   Bara hoppas på att hon infinner sig snabbt i det nya så det inte blir som sist. Ledsen o svårt o sova !!!

Hon får nog dela våran säng ett par nätter kan jag tänka mig !!!

Hörs sen alla glada läsare

Av Cicci Andersson - 14 maj 2010 00:14

 

Fuck off jävla flytt....

Blir fan knäpp på detta! Har fan inte packat ett skit än, en låda... dööööh... en låda har GUBBEN packat. Jag bara går runt o e så jävla irriterad på allt o inget. Vet ju inte var man ska börja .

Ångesten gör sitt lilla mitt i allt med!

Bläääää....hatar pressen som blir när man vill så mycke o sen kan man inte ett skit. Någon som känner igen det? Hade allt i skallen så bra innan... det , det, det, det... "poff" allt veck. Ska man börja i vardagsrummet, köket eller hallen, kläder, toa??? Sovrummet.... neee... måste ju kunna sova med! Vet ju inte ens när gubben med huset kommer  i morgon, vill ju inte packa ner o sen behöva packa upp det för att man behöver det .

FUCK SÄGER JAG BARA!

Av Cicci Andersson - 13 maj 2010 21:35

Som ni vet ni som läser min blogg så blev våran bil förstörd av inbrott , gubben har försökt laga det men inget funkar. Som ni vet så ska vi flytta i morgon!!!

Hmmm.... ingen bil!!!  haha.... men jooooo nu har vi. Gubben fick ett ryck o ringde på en på blocket. Köpt en bil BARA för att kunna flytta i morgon. Nej , jag skämtar inte!  Faktiskt sant. Så vi drog iväg o hämta den. ska erkänna att jag inte tyckte om hans ide men men... måste ju lösa flytten! Så nu sitter vi mer 3 bilar, 2 förstörda av inbrott. En som inte är skattad o besiktad!!! haha... OLAGLIGA DÅ I MORGON... uuuhhaaaa..... Skit samma... ska in o besikta den efter flytten o se hur det går. Är det några små fel så ja då fixar vi väll det. (Den andra ska vi dra in till opel o fixa den med). Annars så ska jag köra sönder den vi idag köpte. Lite kul för pengarna , den funkar ju riktigt bra! Tänkte lägga upp bild på bil fan men telen vill inte föra över  så typiskt men men..... Annars så har vi inte hunnit packa ett skit än men det blir om en timme ca.... packa långt in i natt. Första o göra när man öppnar ögonen är o hyra en flyttkärra (om man får sova så att säga). Klagar inte   gör fan allt för att komma iväg ifrån detta stället. Ja, va ska man skriva nu då.... haha.... skriver nog senare!

Av Cicci Andersson - 13 maj 2010 15:13

Va e det med folk när det gäller PENGAR? Fick in några kr i dag o direkt kommer min underbara dotters skratt på mobilen (lagt som sms signal) Kan jag få låna, kan jag, kan.......,jag undrar!!!

Herre gud... det sprider sig snabbt här!

Av Cicci Andersson - 13 maj 2010 12:26

nu har hon fått sin kärra  

Ska börja packa om en stund! Fan flyttade hit innan nyår o så flytta igen men denna gång kan man inte ångra sig. Denna gång blir det bättre! Vi ska grillfest så fort vi kommit i ordning där... Bjuda in vänner o familjen.

Hoppas på en ny start i livet med mycke bättre mående.

Fan va det går trögt o få upp bilder.(morr)

     

     

Det får va bra med dessa bilder för det fuckar sig o de jag lagt upp nu har tagit några timmar ... blä...

Dax o börja packa!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards