qdela

Alla inlägg under maj 2010

Av Cicci Andersson - 9 maj 2010 00:46

kollar på den filmen.... så jävla grymt bra men snart blir det sussa.

Filmen ger mig en tankeställare, vilket liv man levt!

 

Av Cicci Andersson - 8 maj 2010 18:17

Den bistra sanningen...

Det finns fitter o jävla fitter o inte nog med det så finns det rötägg till fitter som gör att man skäms för att man tillhör det släktet!

Av Cicci Andersson - 8 maj 2010 12:38


Hon finns där bakom, maktslag om vem av oss som ska styra. Hon vill ta mig ut på vägarna igen, där något händer. Jag vill stanna här men hon påverkar mig starkt o saknaden kommer.   Hon viskar i mitt öra när man strår framför spegeln... ser jag mig själv som den jag är? Hon skriker att jag är jag o den jag försöker vara inte kommer hålla i längden. Börjar tro på henne.... Hon är ju den jag blev. (hon är jag) Sviker jag mig själv igen?  Jag har aldrig nekat den jag e ... försöker bara att inte va den. Dagar går... vissa dagar utan problem , andra så sitter hon på axeln o pockar... ge dig, fall för det ! Jag är en människa med 2 personligheter.. jag den jag nu blivit o min missbrukar personlighet.

Av Cicci Andersson - 7 maj 2010 23:20

Jaha ... då sitter man o jobbar vid datorerna då. Beställt hem kassa apparat o pris märkare. Vi ska ju öppna klä affär om ett tag. Det e ju inget man gör på en liten nätt månadslön men jobbar vi hårt så ska det snart gå. Ju mer vi jobbar , ju mer tjänar vi .   Vi  har ju inte ett "vanligt" jobb! Ska bli könt o väl få komma igång med lite snart. Eller ja vi e ju igång som fan redan men med våran affär menar jag ju självklart. Snart blir det ju flytt med... o det ser jag fram imot. Trött på denna granne som fan e igång igen. Höll på o skulle paja lampan här ute, antagligen för o ge sig på en bil igen på parkeringen men jag va ute med hundarna o de skällde så de stack! Hahaha... 2 små vovvar!!!!

Att en del aldrig ger sig. Neee.... jobba vidare då ......

Av Cicci Andersson - 7 maj 2010 19:43

 dra vidare... varför ens lägga en kommentar om ni inte ens fattar va det e man skriver!

Ni tror ni fattar va det handlar om men guuuuuuud va fel!

Läs ordentligt eller läs inte!!!!

Av Cicci Andersson - 7 maj 2010 17:52

Man har internet hemma, ja nästan varje hushåll idag. Blogga e något popelärt bland alla åldrar, ja det är väll bra MEN...

Var e dessa föräldrar till de små tjejer som bloggar o lägger ut bilder på sin så gott som nakna kropp?? Att se små flickor som lägger ut det e inte det minsta kul o se... Äldre... ja det e deras val men BARN!!!

Var är deras föräldrar... barnen är fortfarande under deras skydd o ansvar? Säger inte att man som förälder ska sitta o passa upp så fort de skriver men de kanske borde ta sig en titt på va det e de gör på internet! Kanske titta in på deras sidor ibland. Det e ett jävla röj om peddosar som härjar på internet , det e ju ett sätt för de att lätt finna vad de söker. Man som förälder känner obehag över dessa så man borde sätta stopp för detta o det bästa stället att börja e ju på sidor som dessa. Där flera utav ERA barn visar upp sig, kanske inte helt medvetna om va detta kan sluta i för deras del. Vem vill ha sin dotter på någons dator bland andra nakna barn?  Inga barn borde hamna där! Det är trotts allt förälderns ansvar att skydda sitt barn. De ser va de äldre gör o tror att det e så man ska göra för att få folks intresse men det e fel . Det drar fel folk som visar intresse för att se, inte för att de bryr sig om va de skriver.

Skydda era barn o kolla upp deras sidor INNAN det e försent!

Av Cicci Andersson - 7 maj 2010 14:07

Jo det ska ni allt få se   haha

  Japp vi har variti lekparken!!! Vi passade på o gosa lite när vi gunga o brollans tjej fångade oss på bild.   

Haha... sen har vi haft besök på fika. Nu sitter vi bara o tar det lugnt, ska strax ringa gubben med huset.

Av Cicci Andersson - 6 maj 2010 23:33

Man blir helt kall , tappar allt va som annars har betydelse för en. Det e fan otäckt va ens drog kan göra med en. Känner sig som man har allt i ruset o det man borde tänka på o bry sig om .... ja det finns inte. För vem fan bryr sig? Man e fri , man e stark o man behöver ingen. Man lever åter igen i sin bubbla o tankar som slår en ... ja de dränker man med mer av substanser i kroppen. Det e sjukt hur ett liv kan bli.... hur ett beroende kan utforma sig! För alla e det ju självklart olika orsaker till saker o ting. Inget "fall" e det andra likt! Efter ett återfall... ja då vill man inte vara med mer. Ångestens nivå e på max o att se dem man älskar i ögonen e bland det svåraste. Man e så medveten då hur mycket det drabbar fler än bara sig själv. Självkänslan ska vi inte ens snacka om i dessa tillfällen... Man e kass, klarar fan inget, borde dö, sluta älska mig, varför? ja en massa .... kan inte rabbla upp allt här, då skulle jag få skriva hela natten . Ett måeende ingen "normal" person kan ens tänka sig eller fårstå sig på det. (finns bara de som tror det) Man hamnar i sitt eget "DÄR NERE" .Där har omgivningen svårt att nå fram till en, för man orkar inte ta det eller bara helt enkelt ... vill inte.

Återfall dödar ens självförtroende,  den bild man byggt upp om sig själv "nykter" men kan inte säga annat än att det med stärker en i slut änden.

För vissa är ett återfall hjälp på fortsättningen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards