qdela

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

kopierat med tillstånd.. de omtalade inlägget

Av Cicci Andersson - 11 juni 2010 00:22

Av Eva Underbara Liv-Underliv &Liv Under.. - Torsdag 10 juni 11:55

    


VAD har hänt med de svenska männen?


En stor del av den manliga befolkningen

måste ha sunkat till sig rejält.

Visst har jag lagt märke till det förr om åren oxå.

Men det känns som att det blir fler och fler

som inte bryr sig ett skvatt i hur de ser ut

när de är ute bland andra människor på offentliga platser.


Bar överkropp, stora håriga ölkaggar,

långa/skitiga tånaglar, fötter, händer,

stor äcklig snus som hänger över tänderna,

stinkande armhålor, halva håriga stjärtskåran tittar fram..

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHH!!!  


Sen går dessa sunkiga karlar och inte tittar,

men glor/stirrar på oss kvinnor

som att de vore världens attraktivaste män!

SNUSKPELLAR!


Jag var på Ica Maxi i Birsta i går och skulle handla mat..

Men blir lite förvånad över det manliga släktet i bland...

När jag går där vid bröd disken,

så känner jag mig iakttagen..

Hmmm, där står de...

Två sunkos sunkiga karlar med håriga bauta bukar,

stor snusen under läppen, en veckas skägg,

skitiga fötter och med halva vita

håriga fetarslet utanför byxorna.

Usch, Ovårdade och Otäcka snuskisar!

Båda flinade brett med attityden:

-"Tjenare bruden, kolla in oss - mysiga grabbarna!"


Jag hade god lust att säga åt dem

att åka hem och tvätta sig och dra på sig en tröja.

Jag gick vidare, med deras fula flin på näthinnan.

Vad är det som gör att karlar,

har sån förbaskad självkänsla

fastän de är så skitiga, sunkiga och stinker

svett och snusk???

Håriga stjärtskåror som syns bland matvarorna.

Alltså, jag tycker det är så j-la äckligt

med alla dessa självgoda män.


Jag menar INTE att ni karlar ska vara som skyltdockor.

Men nog fasiken måste ni väl kunna tvätta av er.


   

Ta på er en t-shirt och dra upp byxorna

när ni är på offentliga platser!


En karl är en karl och håller ofta på med skitiga saker,

men hygienen är ju så enkel att sköta,

vilket många verkar tycka är ett stort projekt.


Blaska av er och ta på er en t-shirt

när ni går och handlar åtminstone!

Hemma kan ni ta fram den primitiva delen av er,

som vissa av er har sån´t stort behov av.


Men Snälla Fantastiska Män i Sverige...

Skona oss andra,

som Inte vill se den sidan av er offentligt!


Snälla män där ute i Sveriges land..

Låt oss SLIPPA era illaluktande armhålor,

svettiga rövar och håriga feta bukar!


*Så enkelt...

Att använda tvål, vatten,

rakhyvel, tandborste!*


Visst finns det även kvinnor, som är likadana!


 


Men de är till antalet

som går med bar överkropp och

visar stjärtskåror offentligt.....


        Män och kvinnor, tänk på era medmänniskor! 


                 -Tvätta er och Klä på er!


    



 
 
http://evavilleva.bloggplatsen.se

http://evavilleva.bloggplatsen.se

12 juni 2010 20:47

Tummen upp!!!!!!!!!!!! ;)
Lycka till med Kärleken..Det är svårt många ggr, jag vet...
Önskar dig en fin helg, kramen

http://evavilleva.bloggplatsen.se

 
F

F

19 juni 2010 21:49

okej.. bäst att använda hyveln oftare då ;)

http://dagligdags.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards