qdela

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Cicci Andersson - 13 juni 2010 19:18

2 Dagars himmelrike!! Nu e det som bortblåst!! Vi har varit för oss själva o bara pysslat om varann men nu är husfriden över. Idag kom Danne hem o med sig hade han Kristoffer. Nu är det till o tänka sig för igen.    Känt mig så fri ett par dagar, kunnat sringa upp i trosor, inte tänka på att någon kan komma när man har lite mysigt med gubben. Kunna va o bete sig hur man vill o känner för! Ja det e klart det e kul att de kommer men känns som vi hade behövt lite mer tid att bara vara vi , familj .... Äh... det löser sig !!

Ute regnar det som helvete.... roligt värre. Det är då man ska krypa ihop i soffan under ett täcke framför tv.n o bara mysa. Det är bara det att jag e så trött på boxern vi har, minsta lilla så får den ingen kontakt o alla bra kanaler e borta. Ska byta mot nått annat !!!

Just nu ligger gubben o sover middag med lillan o här sitter jag själv  . Kan inte komma på nått o göra mer än sitta vid datan o bara skriva vad som än kommer, typ. Just nu längtar jag tills vinet kommer, skulle va gott med ett glas vin nu till kvällen. I morgon funderar jag på att köpa en flaska black tower. Får se hur det blir med det! Kan ju tappa suget innan dess!

Neeeeeeeeeeeeej fy fan nu skrattar jag så jag dör.. Va blir det för mat kom upp här o fan per e klädd o sminkad som kärring!!! Fan vad jag diggar den snubben... han e ju bara för grym den.

Kolla in den puddingen

  Röda naglar , fixat hår,kjol, blus , upstoppad bh o smink   sicken sexbomb hahaha.

Nej jag måste bara se vidare, skriver sen....

Diggar morberg


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards