qdela

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

full bil o punka...

Av Cicci Andersson - 21 maj 2010 17:46

En resa till hova....

Dit o hämta lite saker, slutade med full bil hem!

Nu har vi huset full av folk haha... brollans 3 barn följde med hem o ska sova över här tills i morgon o sen lille brollan som bor hos oss då. 5 stycken i baksätet o det slutade med punka på vägen. Tur som fan att allt fanns i bilen så det va bara o slänga på den andra däcket. Kände hur hela jävla bilen börja vibbla , sa det till gubben sen va det bara o stanna! Folk undrade nog , en bil mitt i vägen o ur kommer en massa folk haha.

 Köper moppe med till brollans son o det är mycke krångel kring det. Ingen vet vem som har nyckeln till garaget där den står. Får väll se om de får någon ordning på allt ! Inga pengar som lämnas innan!  Åhhh.... nu ringde de upp o sa att vi kunde hämta den i Töreboda men vi har precis nyss avbeställt kärran. Så jävla typiskt va!!! Ja ja.... köp blir det men ser ut som det blir i möra.

Lite bilder då....

   

lite bilder från bilen men brollans äldsta gömmer sig bakom bror sin (lille pojken)

Ja o en blöt liten kille fick vi så fort vi kom hem, han e ju tokig i gräsklippare så han gick ju självklart ut för o leka o sen kom spö regnet.

In kommer Tobias som han heter o blöt som attan, de bara rann av han . Det blev till o av med kläderna o sen fick han ta på sig en av gubbens nya tröjor.

  oj då

Bilden blev visst på sne haha!!!! Men här har vi han i tröjan!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards