qdela

Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

fler läsare??? Missa inte chansen

Av Cicci Andersson - 18 maj 2010 00:07

Visst e det trevligt o ha massa läsare? Helt klart!!! Vem vill inte det? Missa inte chansen kika in här

http://nextblogg.se/addblog/?id=581
 
 
lovisa

lovisa

18 maj 2010 08:34

sv:; ja jag med! det hade varit fint med en röd också!:) allt br ame dig?:)

http://lavitadilovisa.blogg.se

 
Cecilia

Cecilia

18 maj 2010 13:08

Nej jag förstod inte riktigt.
Jag tog Musse nån dag innan han va åtta veckor, men de va i själva verket precis innan han blev 7 veckor. Har pratat med hon som födde upp han idag och sagt att jag vill att han är hos sin mamma tills han är 10 veckor iaf. Han behöver växa till sig. Vill inte egentligen att han är där men jag är så orolig. För hans skull. Haft ångest inatt. Mest rädd för hans diarre som kan bli dödlig om man läser på nätet. Så han åker tillbaka ett tag sen :-/ Kram

http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

 
lovisa

lovisa

18 maj 2010 14:16

sv: haha nej eller hur1:D;) ja rött är grymt snyggt på underkläder, ooh måste köpa massa nu! :D

http://lavitadilovisa.blogg.se

 
maja

maja

18 maj 2010 15:50

ang kommentaren på bloggen ingemar kalén, inlägg missruksmiljö ger ofta oro och otrygghet:

jag tror att din dotter vet bäst själv. även om du inte är aktiv missbrukare så tar det där lilla glaset med vin jävligt mycket på psyket ändå. (om hon var tillräckligt gammal nog att minnas när du var aktiv). jag vet själv hur det är, under mammas nyktra & drogfria perioder gick jag på tå efter henne för att inte rubba balansen. jag är äldst av mina fyra småsyskon och jag fick själv se till så att dom fick tryggheten ändå. du borde tänka på din dotter istället för din egen stolthet.

http://majasophia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards