qdela

Direktlänk till inlägg 15 maj 2010

Välkommna till vårat hus

Av Cicci Andersson - 15 maj 2010 09:15

God morgon!!!

Första natten i HUSET  

Lite kallt men vi (eller ja gubben) eldar som fan. Det blev massa flytt igår. Fick låna en kärra av min kusse o hennes gubbe! Tack!  Har insett att det e massor med rum o saker till alla har vi inte än haha.... men det har vi snart fixat. Får väll ta ett rum för alla ormar mm som vi vill ha. lillan ska ju ha ett rum ,det ska jag nog börja måla om ... tjejigt! Så klart alla små tjejer drömmer väll om o ha ett eget prinsessrum?!Jävlar som vanligt med dessa bilder, 100 år för en enda så de kommer väll upp senare! Strax blir det frukost sen blir det flytta lite mera saker. Skönt det känns men va härligt det kunde va om någon mer i min familj kunde va glad för min skull o stötta mig i mitt beslut mer än min syster. Tack siss för att du inte pratar negativt om våran flytt! Fattar inte varför vår moder ska va som hon e! Kommer aldrig lära mig förstå henne. Ne frukost vänter o till kvällen ett glas vin


 
 
Ausgeflippt

Ausgeflippt

15 maj 2010 12:58

Jag tillhör inte din familj och känner dig inte... Men jag är glad för din skull :-)

Skaffa en blogg på blogger istället. Där går det att ladda upp bilder på typ 2 sekunder ;-)

Kram på sig

http://ausgeflippt.blogspot.com

 
MissAmasO

MissAmasO

15 maj 2010 14:17

:) Klart, jag vill väl se min syster få sina drömmar uppfyllda :) Nu fattas bara lille Leon :) Glöm inte ett rum till honom oxå

http://missamaso.bloggplatsen.se

 
Cecilia

Cecilia

15 maj 2010 23:57

Va roligt med eget hus :)
Var är de ni bor om man får fråga?


Hur är de annars?

Kram

http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards