qdela

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

jag vill dööööööööööööö

Av Cicci Andersson - 9 maj 2010 16:05

Av cicci - Söndag 9 maj 15:32

 

Trodde på de orden tillslut ,orden du sa ... de orden de va.... något jag alltid önskat mig! Nu blöder mitt hjärta på nytt igen! Betydelsen jag hade för dig va inte mer än du lätt kunde lämna mig. Tyvärr... Lämna mig för en bagatell... Mitt inre gråter o jag kan inte hålla tårarna tillbaka ... klarar det inte... smärtan , sorgen... känslan av att blivit grymt sviken igen. IGEN när jag väl kommit så långt att lita på kärleken från dig, tro på dig o mig o framtiden. Alla planer som rasade på ett par ynkliga minuter. Kan inte fatta att du lämnat mig, du ser mig gråta, gå ner mig igen o du inget säger. Du står för de orden... ORDEN ATT DU LÄMNAR MIG.Trodde aldrig den dagen skulle komma, allt du sagt o allt du visat mig. Jag litade på dig o drömde om livet med dig. Saknar din famn o tiden innan du sa de orden , orden som gör att jag sitter o gråter över dig igen. Jag som flög av lycka över att va den som va älskad av dig..... flög o störtade rakt ner, ingen trygghet som fångade upp mig. Ett par ord tex jag menade det inte ... hade hindrat fallet. Vingklippt sitter jag här o saknar redan den 7.de himlen. Du visade mig den!

Sitter med en smärta o ett krossat hjärta över hur lätt du hade o bara göra slut på allt med mig. Undran över va jag har för ynklig betydelse. Den kan inte varit mycke men jag trodde det.

Jag älskar dig o står för det av hela mig. Mitt hjärta e ditt i alla väder. Skulle aldrig ha lämnat dig ..

Kan inte tvinga dig att älska mig heller, jag får leva med det nya såret som dränker mig i tårar , både yttre o inre.

 

Du skulle vårda det väl, hjärtat som älskade dig , ingen annan .... Du var mannen för det!

Kommer jag någonsin att kunna tro på de orden så starkt igen? Jag vill tro men....... Trodde inte att man kunde lämna den man älskar så lätt för INGET. Att säga att man älskar o sen lämna en. För mig e de orden av MYCKE STÖRRE VÄRDE!



 
 
Enander

Enander

9 maj 2010 19:20

Sv: Tack, hon va verkligen speciell!! Sista dagen att skicka in bilder är idag så finalisterna kommer komma upp imån eller tisdag, beror på när jag hinner :)

http://juliaenander.bloggplatsen.se

 
night

night

10 maj 2010 09:49

halkade in här hos dig.. har läst lite grann.. av alla inlägg.. lite här o där.. Ojj.. du är stark ändå måste jag säga.. jag önskar dig Ännu mer kraft så du orkar genom allt det du går genom.. vet inte riktigt vad jag ska säga mer än just nu att jag förstår så väl det du går genom o har med dig.. Lycka till i all välmening till dig från en som Verkligen förstår fast blev tom på ord.. lr stum.. Kram från nightsoulz.. om du vill..

http://nightsoulz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards