qdela

Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

kolla inden kommentaren

Av Cicci Andersson - 6 maj 2010 15:37

Märker ju att det är 2 st här bland dina kommentarer som nog har dragits in i bantningstrenden, som har så dåligt självförtroende att dom hoppar på på det här sättet, jag ska säga er en sak era små osäkra saker, Cicci har ingenting att vara svartsjuk över för hennes kropp är en sån kropp som ni ALDRIG kommer att få hur mycket ni än går ner er i trenden... De enda vidriga människor här är de som stör sig på hennes sanning i det hon skriver, för att ni lever i en fantasivärld om att bli nått bättre/snyggare än vad ni e, lessen flickor men Cicci är smal utan att behöva banta ner sig och hennes åsikter om att smala tjejer faller så för trenden att bli smalare, det är tragiskt, jag säger då det, va nöjda med er själva och tänk i andra banor , ni har inte en aning om vad de här tjejerna som bantar fast dom e smala går igenom, fråga dom om dom mår bra ist för att säga att det är rätt för att media säger så. Jag blir så jävla lack på er! Vad fan har ni att gå på, ni känner inte Cicci och kan då faan inte påstå saker om henne! Hade ni känt henne, hade ni ÄLSKAT henne mer än Vad ni älskar er själva som ni så fint tror att ni gör.... Men det märks att det inte är så. Var inte så besatta av vad media säger är rätt, följ era hjärtan istället!!

 
 
MissAmasO

MissAmasO

6 maj 2010 17:07

Haha :) Eller huur ?!! :D
Love ya

http://missamaso.bloggplatsen.se

 
J.

J.

6 maj 2010 17:19

Re: Nej, det går inte prata bort, jag är mycket medveten om det. Även om jag inte gjort något utav detta så har jag upplevt andra saker som faktiskt kan jämföras med det jag skrev om. Jag var på fullt allvar beroende och kunde inte sluta, så tekniskt sätt så HAR jag upplevt detta, bara det att det inte gäller alkohol eller droger.
Men som sagt; jag vet att det inte går att prata bort, jag försökte inte göra det heller, jag skrev bara MINA åsikter och MINA tankar kring detta.
Jag menade inget illa heller om det jag skrev, jag har vänner som röker och en flickvän som dricker alldeles för mycket alkohol - jag skulle aldrig någonsin skriva skit om något som folk i min närhet upplever. Jag skulle nog inte göra det annars heller.

Jag menade inget elakt med mitt inlägg, jag hoppas du förstår det.

http://sjuttiofyra.bloggplatsen.se

 
J.

J.

6 maj 2010 17:33

Jag delar helst inte med mig av det till folk jag inte känner, tyvärr. Kanske delar med mig av det i något inlägg på min blogg i framtiden, vi får väl se. Men jag har varit fri från det i fyra månader nu i alla fall :)

http://sjuttiofyra.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards