qdela

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Cicci Andersson - 17 mars 2010 23:05

Nu har vi kommit hem... jag hann med både besök o hämta selma idag. Den lilla tidigare mobbade hunden fann sig till rätta direkt. Vi duschade av henne o nu ligger hon på soffan o myser. De va en jäkla resa för att hämta det lilla livet , polis o böter.men men.. som tur e va det schyssta snutar som lät oss åka bara vi vänta tills de hade åkt, då ser dom inget som de sa. Ja de va en oskattad o obesiktad bil ..ler... Nu e vi hemma iallafall o det känns skönt! Lillan sover o vi ska käka lite sen middag o ta ett glas vin, bara ta o softa ner. Gizmo e skit glad för sin nya kompis , inga problem där inte. Vilken underbar dag o i morgon ska vi åka 17 mil o köpa bil med.

Av Cicci Andersson - 17 mars 2010 10:35

God morgon på er alla.. vet inte riktigt om man själv e vaken. Trodde det va tisdag idag o vi har planerat o åka o hämta Selma.. en liten hund.   Längtat i flera dagar nu men så slog det mig... de e onsdag o kl 15 får vi besök av min gamla kontaktperson som jag inte sett på över ett år. Har saknat henne en hel del! Hon va bara inte en kontaktperson utan också en vän som stöttade mig genom den jobbigaste tiden ur all skit. Mycke e tack vare henne att jag  klarat mig så pass jag gjorde ur de jag va fast i. Nu slits jag i valet o kvalet... hämta selma  eller träffa henne. E ju några mil o åka så hinner inte med de båda hur gärna jag än vill det.   

Av Cicci Andersson - 17 mars 2010 00:17

  

asså vem e jag o var ifrån kommer jag egentligen? Jag börjar allvarligt undra! Vi e från samma land o talar (va jag trodde) samma språk men antagligen inte. Jag pratar o försöker förklara men ändå så förstår du inte. Jag ber dig lyssna o försöker på nytt igen.... ja då säger jag saker som jag inte ens säger! JAG FATTAR INTE!!! Kanske hör jag inte hemma här utan bland de andra som lever i (rymden) ... med andra ord missbrukare o allt där till i denna värld,  vi talar samma språk o det jag säger e inte det minsta konstigt eller annat än va de e jag säger. Det känns fan som 2 olika världar fast än vi alla lever här.... jag har insett det nu... jag vill inte leva kvar här. Jag kan inte umgås på det "normala" sättet (ja vad  det nu e) . Vi har inget gemensamt, finns inget för mig att hämta här! Jag vill hem till de mina... vill hem till rymden igen!

Vill inte leva ensam utomjording längre.


Det e så det känns just nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards