qdela

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Cicci Andersson - 9 juli 2010 10:05

Bäst bäst bäst!!! Jag är inte bäst... skriver inte bättre än andra ...

Jo för helvete jag är ju tyvärr BÄST ... jag skriver bäst av alla om det jag skriver .... mitt liv kan ingen annan skriva bättre !!!Hahaha.... va trodde ni ??? Att jag blivit skrytsam o tror mig vara bäst? Då trodde ni fel... iallafall till en viss del.. ja som ni ser!

hahahaha.. nej nu får jag ge mig , annars så skriver jag så konstigt så att tillslut är det ingen som fattar va det e man sitter o läser.

Skämt o sido!!!

Nu är man lite piggare , sovit en sväng med lillan på soffan! Hörde fan inte ens att gubben messat 2 gånger o ringt hahaha

Då sover man bra, har telen på ljudlös men den vibbar så det dånar om det.

Har varit o kollat på min bloggs utveckling o det börjar fan ta sig! Härligt o se! Nej nu jävlar suger det ... hahaha... efter en cigg o stoppa nått i magen. Sugen på sallad här.

Av Cicci Andersson - 9 juli 2010 07:32

God morgon där ute!!

Här sitter man skiiiiiit trött , som vanligt ingen normal tid i säng efter KL3. Ställde mig i natt o diskade o fixade.. gjorde skinksallad med ost o ägg o mackor till gubben! Sen blev man väckt då vid 6 igen... bläää... upp o hoppa ... råkade väcka lillan som nu inte kan somna igen . Här sitter vi 2 trötta på soffan o ingen av oss e nog riktigt med. Det va bara o kasta sig in på mailen o börja fixa o se hur min sida tar form . hamnade för nära en chips påse med så den får några besök av min näve. Kan inte låta bli.. har någon typ av beroende på dessa saker. hahaha.. fint sätt att starta dagen!

Av Cicci Andersson - 9 juli 2010 00:23

En bekant har klantat sig o vänt sig till mig om råd ... haha... ja va ska man säga ? Denne mannen utan namn har varit på en sak o frågade mig om de kan få fram saker om man finns med i registret... det är klart man kan!! kan man få bort fingeravtryck genom att sätta eld på det?? Nej tyvärr ... man kan ju tro det men fingeravtrycken bränns in o är lätt att få fram. (kroppsfetter försvinner inte av eld) Hur kan man bli av med dem... Tvätta med fettlösning!!!! Kan jag hjälpa på nått sätt... nej vill inte komma nära det, vill inte bli inblandad på nått sätt men men.... Nu sitter han orolig... polisen har varit på plats!!! Hmmm .. va trodde han eller??? Klart som fan när det är anmält! Ångar sig grymt mycke ... va ska man säga ??? Din klant , va fan tänker du med? Det är synd att vissa inte kan hålla sig när tillfällen ges. Lätt o halka dit igen... jag vet! Bevisen är ju självklara ... han åker dit. Jävligt men sant! Vännen min... börja lägga band på dig.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards