qdela

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Cicci Andersson - 7 juli 2010 23:54

Så den som vill ha ut allt o ännu mer av sin blogg, bra support o kundservice.... Bli medlem o skaffa er blogg på bew.nu!

Vad väntar ni på ??? Tveka inte... ni kommer inte att ångra er, lovar.

där finns allt ni behöver o mycke annat roligt .


Av Cicci Andersson - 7 juli 2010 23:11

Va beviken jag blir om ni inte följer min blogg när jag snart har eget domän namn!!!   Där kommer jag visa er mitt tidigare liv i bilder... utdrag från polisen om saker jag varit med om. Skriva om det ännu mer ... från början, känslan, smärtan, ensamhen, drogerna ,  alkoholen o va allt gjorde med mig som människa. Synen på livet då o synen på det nu... Tankar ... Ångesten... ja allt ... Även mina dagar nu o vad som händer... Där kommer allt komma upp till ytan... tex varför jag lämna mitt föräldrarhem utan att något säga med enbart en väska med kläder, gick flera mil till en stad. bytte namn o va på väg o göra det för några årsen igen.

vill ni veta värkligheten om mig o se det med egna ögon så följ mig där sen! Skriver adressen i ett inlägg inom snarast.

Tjing

Av Cicci Andersson - 7 juli 2010 15:30

Fy satan va det e varmt ute..... man blir ju fan dyngesur om man så bara rör på sig lite !!!    idag har jag slitit med den andra bloggen bew.nu men jag kommer ingenstans .... Hittar massa kul men sen så ... ja jag vet inte???  Inget fattar jag av det... Erkänner att jag e trög o kass på engelska men jag fattar iallafall ... de mesta hahahaha....eller kanske inte eftersom jag inte kommer någon vart??? Blir tokig när det inte vill funka !!!

Jag ska erkänna att det tog tid innan jag lärde mig att fatta detta stället med... ja skratta om ni vill .. (jag gör det) . just nu tycker jag att denna blogg e rena barnleken om man gämnför medd den andra! Ja annars så har det inte hänt så mycket här.. ska kanske skaffa ny bil idag igen... men vi får se hur det blir medd det.( Yttligare en merca.... ) En vit fast mindre än den vi nu har!! Ja fråga mig inte va det e för typ av merca för det vet jag inte... vet bara märke o det är allt jag behöver veta när det gäller bilar. Eller ska man säga vill veta... bilar e inte mitt intresse!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards