qdela

Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

tror du på spöken??

Av Cicci Andersson - 6 juli 2010 09:58

Alla har vi någon typ av spöken!! Jag talar inte om vita flygande saker för de finns inte men andra typer. Tex om nätterna!! Varje natt spökar det för mig... de döda kommer tillbaka till mig i mina drömmar. Allt är så verkligt!! Känner av det i hela kroppen.... andningen... hjärtklappningar... ja självklar är det drömmar som spökar.   upplever mitt liv om o om igen... händelser... hör röster... känner närvaron på nytt. Inte ens efter döden lämnar de en. Ibland är det så verkliga så hela min dag efter är helt förstörd tack vare drömmen... Ångesten... Att inte kunna äta , orkar inte med de dagliga sysslorna, vill bara krypa in i sig själv! det sägs vara ett sätt för människan att bearbeta (iallafall ett sätt av dem) .. men frågan är hur länge man ska klara av dessa saker. Att inte kunna sova ... att man automatiskt håller sig vaken eller i ett typ av vakensovande för att slippa skiten i sömnen. Somnar man så kommer det , vaknar man så e nattens sömn borta annars så drömmer man om o om igen! drömma så intensivt så man känner ömhet i kroppen efter våldet man utstog där!Hur fan kommer det sig? Blir det så psykiskt så att kroppen reagerar som det hänt?  Drömma om hans pump i armen o jag mår som jag fått skiten i mig!!! Illamåendet... kan det inte ge sig?

Mina nätter är fulla av spöken.

 

 
 
Alexander

Alexander

8 juli 2010 13:08

Hej, Jag tror inte på spöken, Jag VET att de finns. För enda sen morfar dog har jag känt mig förföljd!

http://allekalle.bloggplatsen.se

 
Jenny Dang

Jenny Dang

3 juni 2011 09:07

Hej! Jag har aldrig blivit följd av spöken, döda människor, eller andra varelser.

1. Men jag har drömt om spöken, buddha, och andra varelser, och det är så verkligt! Jag hade ett samtal med spöket, som var helt svart! Jag kan inte äns få lugn och ro när jag tänker på det!

Men ända sedan dess har jag aldrig drömt om ett spöke mer. Det är jag glad för, men jag är fortfarande rädd!

2. Jag brukar drömma om något som är verklig, och om ett par dagar/veckor/månader så händer det. Man kan säga att jag nästan vet vad som kommer att hända, så jag är alltid redo.

3. Om det är spöken som följer dig, då undrar jag om du har gjort något mot dem? Har du så kanske det kan vara så... Annars kan det vara någon som kan ''riktig'' magi, de som ''kastar'' svart magi kanske har något med detta att göra.

Vill du inte att spöken ska följa med dig mer, kan du försöka skaffa dig ett halsband med en stjärna (engelska: pentagram), eller be till din Gud?

Jag gav bara lite tips, och hoppas att det blir bättre för dig! Besök gärna min blogg!

http://meikyuubutterfly.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards