qdela

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Cicci Andersson - 4 juli 2010 19:49

Vill ju självklart börja med o tacka dem som kommenterat sen vill jag med säga att det är inte riktigt så att jag aldrig suttit på en hästrygg förr...o min gubbe har tävlat med hästar! Självklart så ska inte hästen gå själv , när vi flyttar har vi både stall o stora hagar. min gubbe ska börja rida in western hästar igen så det blir ju några på gården. Det lilla problemet e ju det att jag ska skaffa en egen o vet inte riktigt vilken typ av häst som passar bäst. Gubben säger va han tycker ... han kan ju en del men sen e det upp till mig o välja vad för häst jag vill ha. Klart att jag vet att det är en del o göra... så e det ju med alla liv man tar till sig...


Annars så har väll dagen varit rätt bra... förkylingen hänger kvar men halsen e bättre. Fått ner windows 7 pro ... ska bara veta hur man bootar. hahaha... ska jag våga mig på detta igen efter förra missen? njaaae... gubben får hjälpa mig!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards