qdela

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Cicci Andersson - 3 juli 2010 23:14

*Hittat ett par gamla bilder .... kan inte förneka att vissa saker dyker upp när jag ser dem. tex känslan av ruset mm.

         

ena dagen värre än den andra!! Likt förbannat kan jag inte förneka! Tror inte ens jag vill det!

Av Cicci Andersson - 3 juli 2010 21:16

 

Fy faaaan!!!

Vaknade i morse dunder (sjuk)... Halsen känns som den e full av rakblad så fort man sväjer o täppt i snoken.

Att va förkyld e bland det värsta jag vet! Varför jag blivit det vet jag nog.. vi glömde stänga rutan vid sängen igår när vi somnade tätt i varanns armar. Så typiskt! ute har det varit svin varmt men jag har inte kunnat götta mig i solen. Det har bara varit allt för jobbigt. (jag vet att jag gnäller, skyller på förkylingen)

Vait hem till store brollan o hans familj en sväng idag med. de skulle ut med barnen o fiska så gubben , jag o lillan drog till pizzan o käkade men när vi var klara hade de inte åkt så vi drog dit igen. Regnade som fan när vi va där... de fick för sig o åka ändå så vi åkte med vi med. lite kul va det för brollans tjej fick 2 aborrar, små skitar som de skulle släppa tillbax igen o det fick min kusin hjälpa henne med hahaha.. hon tar inte i fisken. Såg för roligt ut när hon stog på bryggan o försöte hålla den hoppande fisken ifrån sig!

Nu e man hemma o pallar fan inte röra ett finger här. Borde städa men det får vänta lite. Försöker få ner windows 7 men nedladdingen går ju skit... om 2 dagar ska det va färdigt.. suck... orka vänta på det! Sitter här o snörvlar o tycker synd om mig själv fan i mej!! Kom o tänka på reklamen med gubben som va förkyld - ni kvinnor snackar om att födda barn, då ska ni veta hur det är när en man e riktigt förkyld.. hahaha... Sett den?? Jag e nog lite som honom idag tror jag! Inget e bra o det e sååååååå synd om mig. Försvinner det inte snart så vet jag inte vad jag gör... gräver ner mig kanske. Syrran tror att jag åkt på halsfluss o det gör ju allt mycke roligare. Det går visst den skiten här omkring. Då blir det piller !!! Blä!

ni skulle se mig idag, tror ni skulle få er ett gott skratt. Det är inte mycket med en alltså.

I morgon ska gubben ringa chefen hans för de skulle prata om huset o jag längtar. Funderar som fan på va han ska säga. hoppas på att han säger att vi får flytta in tidigare! Håller mina tummar för det. Den som har detta huset som vi bor i nu har vi tröttnat på. Han ringer o gapar om saker så har han inte ens skickat kontraktet. Äh.. skiter i den gubben nu! Köpa huset av honom e nog ingen bra ide när han inte ens har skickat kontraktet än ... har ju gått några veckor sen vi flyttade hit. Vem vill göra affär med en sån gubbe. Han kan stoppa upp huset såå långt han kan i röven! Funderar mycke på detta med häst.... jag e ju inge hästvan person men min gubbe e .. kollat en del på blocket men va e det för typ av häst jag ska kolla efter??? Inte för ung! Inte hingst! inte det o inte det.. hmm... en åsna kanske?? Är det någon som vet va typ av häst jag ska ha?? någon som kan saker om detta där ute så hjälp mig !!!

nu ligger gubben o söver lillan o jag sitter o skriver så fingrarna blöder haha... inte långt ifrån iallafall! Funderar starkt på o runda av här för vem orkar läsa detta iallafall... hahaha... jag e lite av den typen att läser jag en blogg o den e för lång då orkar jag inte läsa klart den om det inte e riktigt intressant.

Ärlig en sväng på slutet haha..

Tjing från en sjuk gnällig sate

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards