qdela

Direktlänk till inlägg 2 juli 2010

rykten va gör man?

Av Cicci Andersson - 2 juli 2010 12:06

Dras du med massa rykten om dig?? är du hora ? Otrogen? Falsk?? Rykten är rykten! Du vet bäst själv. Varför lägga energi att överbevisa dem.. låt dem hållas istället (så länge det inte går för långt o blir skadligt) de som sprider rykte (från start nr 1) Den människan kan ju inte ha det lätt. Finns garanterat en anledning för det .. svartsjuka kanske? Folk snackar skit, de har de gjort alla tider.. kampen att vara bättre. Finns nog ingen som har nått typ av rykte om sig! Själv så har jag en hel massa om mig... Jag knarkar (vilket jag inte gör), ger man min nått att dricka så får man mig i säng (hade det stämt så skulle jag satt på alla på närmsta systembolagen o halva sverige) Vilket jag inte gjort. Jag är farlig (varit.. gamla tider) har lugnat ner mig som fan. Jag håller på med olagligheter (frågan e vad) , olagligheter har jag lagt bakom mig. Min dotter har en annan pappa än va jag säger (hmm.. vet vem jag haft sex med de närmsta åren) Vi vet både han o jag att det e hans barn. Detta e bara en del av rykten om mig.. Vad gör jag åt det? INTE ETT SKIT MINA VÄNNER.. INTE ETT SKIT! Jag vet bäst själv vem jag e o andra kan säga va de vill om saker , de tror sig veta en massa. Tänk så fel folk har när det bestämt ska öppna käften. lägger inte tid o energi på att bevisa saker eller mot bevisa det. Varför en bry sig! Nu undrar du kanske varför jag skriver om det när jag inte bryr mig... jo... Finns många som gör allt för att motbevisa o bevisa , ödslar tid på massa onödiga rykten... skriver om det för jag tycker de som försöker för allt de kan , de borde skita i hela skiten. Det är inte människan med rykten det e fel på ... de måste inse det! Tycker det e synd när det drabbar yngre..... de som drbbas hårdast av rykten. De drabbas rätt hårt... I skolan o fritiden. De kanske borde finna ett annat sätt o tänka när det gäller den skiten! De som är mobbade tex... va är det för fel på dem?? Rödhårig, stora öron .. ja men är det något större fel på dem? De som vill komma sig upp i skolan måste bara finna någon o hacka ner på o göra livet surt för. De är ju så tuffa men om man ser på det med andra ögon så e dom inte det minsta tuffa ... har dårligt självförtrroende elle nått annat som spökar för dem.De försöker bygga sig ett! Som sakt rykten är bara rykten ... starkast e den som rycker på sina axlar o inte låter det dra ner dem. Den som har rykten (dårliga) är den som är till det bättre för annars skulle dessa rykten inte finnas för att smuttsa ner dem.

Tänk på det !!!

 

 
 
ylvali

ylvali

2 juli 2010 14:05

riktigt bra skrivet! :)

http://anadear.bloggplatsen.se

 
Ausgeflippt

Ausgeflippt

2 juli 2010 15:02

Du har så rätt. Men rykten brukar vara ganska irriterande även om man inte försöker bry sig. För egen del har jag massor med vänner som mer än gärna "skvallrar" för mig om någon har sagt något dumt. Om jag anser att det är riktigt irriterande, så pratar jag med personen som startade det. Det brukar räcka för att personen inte ska snacka skit igen. Tro nu inte att jag är någon "farlig" människa som hotar med stryk osv, för det är jag inte och det vet alla. Jag kan ju inte ens slå ihjäl en fluga ;-)

Ha det gott i solen och kram på sig!

http://ausgeflippt.blogspot.com

 
Ingen bild

mongobanan.bloggplatsen.se

4 juli 2010 18:39

skit bra skriviet.
btw bra blogg ! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards