qdela

Alla inlägg under juni 2010

Av Cicci Andersson - 4 juni 2010 20:23

Ursäkta uttrycket!!!

Men jag är bara så jävla trött o förbannad på min brors ex...

En gammal heroin pundare som nu mera går på moffe skriver en massa skit till mig om mig o min familj! Hon som är omhändertagen av soc kan med o kalla oss det ena o det andra. hmm... Anklaga mig för att lura min man på faderskapet på vår dotter! Anklaga oss för o va både det ena o det andra!!

O det sjukaste av allt så är vi kriminella för vi har hus????

Alltså jag kan inte låta bli o undra om man inte själv borde styra upp sitt egna innan man försöker skriva ner andra? Vi är visst oförmögna att ta hand om oss själva o våran dotter??? Hmm... jaja... säger hon som sitter inne på hem helt i soc armar o har en son men INTE hos sig. JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD! Jag är ett stort soc-fall enligt henne o kommer aldrig bli nått i mitt liv heller. Betalar soc hus till folk nu mera??? jag liksom undrar!!

Sen inte nog med det så skriver hon till MIG om hur min bror är i sängen i hennes ögon... dööhhh... fått en flipp kanske, jag är hans syster... Hur bra nu han är intresserar INTE MIG. Ändå har hon gjort slut med honom o skyller det på mig.

Va handlar detta om igentligen? kan någon säga mig det?!

Har aldrig varit med om maken till sjuka saker.

Inte nog med det så vet inte jag vilka jag varit isäng med???????? Det om nått borde väll JAG veta men hon vet visst mer än jag gör om den saken!

Vem tror hon att hon är???

En sjuk jävla fitta vill jag kalla henne!

Av Cicci Andersson - 4 juni 2010 10:14

Mår illa .... mår riktigt skit!!!

Vet inte va som händer, massor alldeles för mycket händer!

Inatt va det ett helvete.... Drömmar som påverkar alldeles för mycket för att bara va en simpel dröm.

Hela min kropp skakar o jag mår riktigt skit psykiskt.

Drömmen jag hade fick hela mig att reagera.

Någon utan anskikte höll fast mig medans människan drog upp en hel pump med sitt blod ur armen o satte den i munnen på mig o sprutade ut det. Smaken... jag har den i munnen än!!!!! Känslan som äcklar mig o jag mår RIKTIGT SKIT. Jag vet att det bara va en dröm men frågan är om det BARA VA DET. Som jag skrivit innan ... jag minns inte mycket av det som hänt under ett par år. Åter upplever jag saker i drömmar igen??



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards