qdela

Alla inlägg under juni 2010

Av Cicci Andersson - 7 juni 2010 19:09

Idag är det 38 årsen min mormor gick bort exakt kl 17.03 .

Ägnar dig en tanke o tycker det är synd att jag aldrig hann o träffa dig!

Idag för 38 årsen... i morgon skulle min moster fylla 13 år... Snacka om att inget blev firat då.

Var till Morfar idag o lagade middag, tror han behövde det, han sörjer henne än o efter henne gick han aldrig vidre med någon. Det måste va den ÄKTA KÄRLEKEN.

Han hade velat åka till hennes grav med blommor men klarar inte av bilfärden. Tycker så synd om honom!!!

Önskar man kunde göra nått för honom för man vet va det betyder för honom att få åka dit till graven, prata lite o sörja .... idag e dagen då han får.

När vi åkte ville han sitta i soffan UTAN tv på , bara ha det tyst o bara va. Kan förstå honom, allt han pratade om va att idag va dagen hon lämnade honom.

Jag älskar min Morfar o se honom , de ögonen han hade idag gör mig ont.

Sitter just nu här hemma o undrar vad han gör.... Kanske han gråter??

Ville inte lämna honom men e man tvungen så e man men tror att han behöver va lite med. Man vet själv hur det är o gråta inför andra.

Morfar , jag älskar dig !!!

Av Cicci Andersson - 6 juni 2010 20:52

på heeey har du en binda... dööhh snälla.- på

Soleil bella.

Pinsam historia in o rösta

Av Cicci Andersson - 6 juni 2010 17:09

  Den bruna vill vi ha!!

Gubben ringde idag o vi ska dit i veckan men det e ju trotts allt lillan som väljer vilken hon vill ha i slutänden.   

Av Cicci Andersson - 6 juni 2010 16:08

Här finns det massor av kul o i 8 dagar...

Upplev riddarlivet!!

Kolla på : www.riddarveckan.com


Klä ut er o gör veckan till ett äventyr du sent glömmer.

  Marcell jycklaren uppträder med sina jycklar vänner o annat skoj

Av Cicci Andersson - 6 juni 2010 15:38

  Alltså vi hitta dessa på affären o det är klart man måste ju prova! Sååå förbannat goda!!! Idag har man varit ute o raffsat klippt gräs på tomten men e så förbannat varmt. Man orkar inte i värmen.

haha... sitter inne en stund o myser istället!

Av Cicci Andersson - 6 juni 2010 13:44

1. Namn: Cecilia Andersson

2. Ålder: 29

3. Bor: Hus med 6 rum o kök

3. Syskon? Isåfall hur många? japp 4. Nicke , conny , annie, danne

4. Vem är din idol? Haha... växt ifrån sånt tror jag

5. Hårfärg: Svart

6. Ögonfärg: Ljusblå

7. Längd: 1,73

8. Singel eller upptagen? Upptagen

9. Favoritfärg: Svart, rött, rosa

10. Favoritmat: Lasange, tacopaj o lite annat gott

11. Favoritprogram: Nja har inge favorit

12. Har du husdjur? isåfall vad? 2 katter, 2 hundar, spindel, fiskar

13. Vem är snyggast av alla kändisar: haha.. fråga för tonåringar

14. Favoritdryck: Citron vatten

15. Favoritplagg i garderoben just nu: Klänningen gubben köpte till mig

16. Favoritaffär: Djur affären

17. Spelar nåt instrument? Nej

18. Favoritämne i skolan: Bild o idrott

19. Bästa utestället: hm.. vet inte

20. Vad gör dig glad? En lyckad dag o en glad familj

21. Vad gör dig ledsen? Döden

22. Bor du i stan eller på landet? haha.. på landet i stan

23. Vad skulle du ha hetat egentligen? Madelaine

24. Favoritnamn: vet inte

25. Bästa årstid: Vår o sommar

26. Vad är bäst: Ett ärligt liv o mycke glädje

27. Tränar du? Nej fan behövs inte

28. isåfall vad?: -

29. Chips eller popcorn ? : chips e såld på det

30. Cola eller Pepsi: Cola

31. Bilddagbok eller blogg: Blogg!

32. har du en blogg? Ja

33. Om du följer bloggar, vilka följer du? Flera

34. Högklackat eller textilskor: Höga klackar

35. Svart eller vitt: Svart

36. Godis eller nötter: nötter

37. Lakrits eller choklad: lakrits

38. Vart reste du utomlands senast? Norge

39. Vart vill du resa innan du dör? månen

40. Vad ska du göra nu när du svarat klart på dessa frågor? kyssa min man

Av Cicci Andersson - 5 juni 2010 22:23

Nja ingen är den andra lik längre! (tuggat vitlökskorv haha)

Va har vi gjort idag? Bråkat med datan som inte har velat funka idag, nu funkar den med moblen som modem.   Kollat på liten dvärgkanin till lillan! Jag fick bara den ideen att köpa en . Hittat några söta o ska ringa i morgon o höra om det finns någon kvar. Håller ni tummarna för oss?

Blev lite ändring i planen som va fågel först men vilken liten tjej vill inte ha en gosig liten nin o gosa med?!

Lilla Selma börjar få mage nu    o tillgiven som bara den. Innan så stack hon så fort hon såg att chansen fanns (men drog inte långt)

men inte nu längre, hon håller sig nära. Dagarna trillar på med värme o solsting har jag fått smaka på. Fick blackis o flippa!!! Belv visst väldigt våldsam mot gubben.... skäms... men vi har löst det. Nu är det bara ångesten för det kvar men han hjälper mig att koma över det. Lillan är det full fart på här dagar som kvällar. Hon röjer med allt hon kan.   Härligt o se!!!

Det enda tråkiga just nu är att vi får aldrig va själva längre. Skit kul o ha brollan som inneboende men det tär på ens privat liv. haha... Alla har ju sina behov o nu mera måste vi alltid tänka på ifall han kommer. Smyga i vårat hem. Ja jag pratar öppet !!! Det ärden jag är! Sexliv o relationer är en del av vardagen för alla antar jag.

I morgon blir det ut i trädgården o slita.. klippa gräs o gräva rabatter, rensa.. ja det vanliga. Hoppas på en lite mer solbränna men denna gång ska jag passa mig för att få för mycke sol.   

ne nu får det va bra med skrivandet för denna gången , ska kolla på animal planet om apor... de är mer mänskliga än va man kunde ana.

Av Cicci Andersson - 5 juni 2010 21:55

Är du..

Arrogant: Nej det tror jag inte =)

Osäker: Nja beror väll på vad dethandlar om

Trött: Ja då... när jag inte borde

Intressant: Antagligen!

Smart: Njaaee....kan ju inte sitta här o skryta om sig själv

Barnslig: haha... kan va när jag har tuppjuck

Liten: haha... störst , bäst o vackrast ;) skämt! Inte liten men smal

Lätt: haha.... ja

Skoltrött: Ja det va jag då jag gick där

Rolig: Verkar som det

Pratglad: nej kan jag inte påstå, bara ibland

Frågvis: ja det kan jag allt va om jag vill veta

Organiserad: haha.... ja visst

Hälsosam: nja grönt till all mat, vad säger det?

Blyg: haha neeeeeej

Attraktiv: för gubben hoppas jag

Lätt uttråkad: Ja det är jag det

Vegetarian: Nopp

Besatt: ja av mycke ;)

Pålitlig: Ja

Filosofisk: Kanske ibland



Har du..

För många vänner: Gjort mig av med flera, har inte tid

Förföljelsemani: Haha... nej

Tvångstankar: Jag har haft

Färgat håret: japp i flera år

Brutit några ben: nja... sönderslagen näsben(flera gånger) o reben

Några piercingar: ja då

Egen dator: Japp, en mini-pc

Gjort bort dig rejält: många gånger

Bra självförtroende: Nja

Komplex: något

Kysst någon: haha... klart

Haft sex: klart som fan , har ju barn eller tror ni på mig om jag drar det med storken?

Tagit nakenbilder: Japp

Sagt jag älskar dig till någon idag: ja många gånger

Varit kär: ÄR

Blivit kär i någon på nätet: Nej

Dumpat någon: Ja

Stulit någonting: ja jag skulle ljuga om jag neka

Saknar du: mina döda vänner

Vill du döda: myggan som bet mig innan

Rörde dig sist: kärleken

Slog du sist: Kärleken, fick en blackis tyvärr

Kramade du senast: Lillan

Kysste du senast: Kärleken

Skrev du till sist: kärleken

Vill du vara som: Jag va innan mitt liv raserades

Sårade dig sist: kärleken missförstånd från min sida

Vill du bli galet full med: vill inte bli

Gjorde dig riktigt glad senast: kärleken

Fick du sms från senast: bror

Ringde dig senast: bror nu

Ska du gifta dig med: kärleken så klart

Får dig att skratta: Att se min familj glad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards