qdela

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Cicci Andersson - 30 juni 2010 23:55

Idag har varit en JO rent ut sagt härlig dag! Gubben har varit hemma pga skadan, fick tillbaka känseln i fingret o slapp operation. Idag va vi iväg till Örebro... gubben tyckte han ville ge mig nått o jag fick en ny dator  .Snacka om att jag blev glad. Min förra gick inte få någon ordning på .. hahaha... tror jag gjorde nått fel när jag skulle greja till den.    kan inte påstå att jag kan datorer hahaha... jag bara trycker på vad jag tror ibland. Håller just nu på o uppdaterar den nya så jag skriver på gubbens . Lillan fick med något idag som hon älskade EN EGEN "KANA"...( japp bebis språk) Den är rosa , va annars haha... Till min stora förvåning så lärde hon sig på två röda att ta sig upp själv o åka. Va för jävla härligt o se! Hon fick disneys nya film - prinsessan o grodan med.... hahaha riktigt bra   

Så vad ska man skriva om nu då?? Jo i morgon kommer vinleveransen   får se va det e för viner som kommer. Bara o hoppas att de är goda!

Nej nu får deet nog va bra för i kväll tror jag. Gubben ska upp tidigt i möra så det börjar dra ihop sig för säängen för mig med.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards