qdela

Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

blodbad i kväll

Av Cicci Andersson - 29 juni 2010 23:17

Har haft en sån underbar dag o glädjen över att gubben o jag skulle få lite mer tid för varann efter jobbet, kändes underbart.... men den glädjen blev kort!Nu sitter han på akuten   Han skar upp hela fingret.. jävla typiskt mig o be honom ta disken! Ett trasigt glas kan ha kostat honom fingret ENLIGT LÄKARNA. Han skar sönder ådern som går i fingret o det bara pissa blod i köket. Jävla illa eller!!! Han hade en timma på sig att komma in till akuten... vilket det tar o åka här ifrån. Hoppas att det jag la på som tryckförband hjälpe lite. Minskat risken att det är kört. Tänker så jag själv blir orolig som fan. Han skulle höra av sig när de sytt ihop eller va det nu blir. Håller tummarna på för att fingret har klarat sig. Sista han sa om det va att hela handen kändes konstig. Tror honom för hela fingret va ett stort blodigt gap över. Kan ni fatta att ett litet jävla glas med en liten jävla spricka orsakade hela skiten. Hörde bara hur det small till på nått konstigt sätt där jag stog vid köksbordet med lillan o ser att gubben HOPPADE till o hamnade en bit från diskbänken... Sekunden efter va allt rött!! Jag fattade inte vad som hände.   Här sitter jag nu o väntar på att tiden ska gå o att han ringer. Vi som hade planerat en myskväll så vi fick rå om varann... jobbet tar ju upp hela dagarna annars. Blir ju inget med det! I morgon kan han ju iallafall inte jobba ...nja det beror på om de har handskar där som han kan ha på sig för det blir riktigt illa om han får in nått skit i det eftersom han jobbar på gård med djur. 


Rök pause blir det här nuuuuuuuuuuu.....


så.. det va illa tvunget! Jag som har fixat hans lunch , riktigt smarrit ... fläskfile middag. Han blev så glad . Dessa små lappar i hans låda som jag alltid lägger i! Fan jag som önskar hela dagarna här att han ska va hemma lite mera så händer detta.   men just nu så önskar jag inget hällre än att han kan åka till jobbet. Han älskar det o han pratar ständigt om varför han sliter som han gör.... han vill fixa till allt för sin lilla familj. Se till att vi inte ska behöva sakna något! Älskar fan den mannen!  Nja nej nu får det va nog om det.

Idag kom en polare (exets bror) på besök o det va kul. Inte sett honom på över ett år. Det är han som fixat detta med filmen som jag skrivit om innan. Han ska ta över huset här sen när vi flyttar. Lilla JINO som jag döpt honom till. hahah. Annars så har inte så mycket hänt idag... jo lillan badade ute idag för första gången.. i hennes lilla basäng o klättrade upp på stolrna med. Kan lova att jag va snabbt på plats så hon inte skulle trilla men det gjorde hon inte. Annars så har dagen varit full med sol o jag har fan blivit BRUN på en dag... gött! Salig blandning av skrivande idag men men nu får det iallafallvara bra här. Önskar alla en god natt.

 
 
Ausgeflippt

Ausgeflippt

30 juni 2010 02:41

Så jäkla typiskt :-/ Fingrar är känsliga saker. Det vet jag som har fastnat med ett finger i en stavmixer, skurit mig på konservburkar (senast förra veckan), skurit mig på x antal glas som jag har diskat sönder (skar av senan i ett finger av det en gång), klämt mig i apoteksdörren i Laholm och i mormors ytterdörr mm mm. Konstigt att man har några fingrar kvar ;-)

Kram på sig

http://ausgeflippt.blogspot.com

 
Duaa

Duaa

30 juni 2010 14:34

Fin blogg !

http://duaahussein.bloggplatsen.se

 
maddä

maddä

4 juli 2010 02:26

jobbar som kock, fasiken vad man har skurit sig rejält några gånger på fingrarna. Och det BLÖDER ! det spelar nästan ingen roll om man sticker sig eller skär av halva fingret, blodet sprutar tre meter för det >< men men, hoppas att allt blir bättte :)

http://everybodylies.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards