qdela

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Cicci Andersson - 28 juni 2010 23:11

Nu har jag kanske gjort bort mig?? Slängt i slingmedel i skallen!!   hahaha.. om inte annat så får ju folk nått o skratta åt, de gör inget. Lovar att man har ju sett ut värre! Sitter här själv i soffan, skriver o messar med syrran. Gubben han sover redan han. Han va helt slut vid 10. För honom har det gått skit bra på jobbet o det är kul det. Varit o handlat hem en massa idag så fort han kom hem. Satan va det va varmt ute! Idag va nog den värsta dagen hittills?!

Nej nu ska jag fixa klart håret, får se om min gubbe får vakna upp med ett spöke breve sig haha

Av Cicci Andersson - 28 juni 2010 07:10

Sitter här vid datan o på tv är det nyheter... bläää... jag som är så morgon trött vaknade innan kl 5 i morse. Det va bara o hoppa upp med gubben , dricka kaffe o fixa till hans lunch. (potatisgratäng med kött) o fixa mackor hahaha... hörnekaka med ost o skinkhjärtan  haha.. jag vet men jag är som jag är! Som att inte det skulle räcka... så fick han ett sött litet brev på matlådan. Ja men va gör man inte??? Pinsamt.. va fan skulle jag skriva detta för?   jaja...

Snart vaknar nog Angel o ska ha flaskan sen blir det full rulle o innan kl 10 ska jag väcka syrran som sover på övervåningen. Att få upp henne e en konst kan jag lova. Blir till o ta med en hink med vatten o slänga över henne. Sen blir det till o pringa fort som fan hahaha.

Just nu skulle jag vilja krypa ner i sängen o bara känna hur man försvinner mer o mer o myskänslan att ligga under täcket. Ska nog släng mig i sängen tills lillan vaknar, kan ju läsa aå länge. Sova är inte ens o tänka på ... då blir man bara tröttare när man ska upp sen. Tjing

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards