qdela

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Cicci Andersson - 27 juni 2010 21:40

Många kommenterar o undrar angående Filmen...

Ja jag kan ju börja med att säga att det är en vän... rättare sagt brodern till mitt ex som pratat med denne jarl o de har bestämt att film ska göras om den bistra sanningen om våra liv!! Kan man säga nej när det redan är besämt??  Hade jag varit med så hade jag stoppat det men han vill göra den till minne av inte bara mitt ex (hans bror som gått bort) utan en till bror som gick bort bara nått år innan. De båda missbruka.  Kan va bra att folk får se en annan del av hur det livet är .... det tycker jag med ... det jobbiga är bara att mitt liv kommer att tas upp VÄLDIGT mycke eftersom jag levde med brodern i 6 år i skiten. Vem kan visa sanningen om hans bror om inte jag som levde med honom 24/7 ... Jag hade hällst av allt sluppit o försökt gått vidare med mitt liv, som det jag bygger det nu men så länge det tjatas.. orkar fan inte!! även om jag inte medverkar så kommer mitt liv iallafall visas på filmen. Någon kommentera o undra hur gammal jag är... hmmm... läser man inte presentationer här?? Där står det!!  Inte för o va otrevlig men man kanske borde läsa den först för o se vem man läser om tex... jag gör iallafall det. tycker det ger lite mer än bara läsa ett inlägg!

Så i morgon börjar gubben då på jobbet... kan ju erkänna att jag är lite orolig hur det ska gå men jag vet att han klarar det. Han har ju utbildning o jobbat med det innan i 15 år. Nästan utbildad vetrinär.. Sitter just nu o väntar på syrran o hennes gubbe... De skulle varit här för ett bra tag sen men än har de inte dykt  upp så något fixande med svågerns bil idag blir det ju inte. Det va meningen men men. Snart blir det väll sängen för min gubbe o kl halv 7 i morgon bitti ska han ringa mig på vägen till jobbet. Go han är! Kommer att sakna honom som fan , hoppas jag kan hitta på massor o göra så att tiden springer fram. haha. Nej nu blir det läsa i boken -STULNA DÖTTRAR o sen sängen. Hoppas ni fått svar på en del av era fråger.

Av Cicci Andersson - 27 juni 2010 01:42

 

Bilden e på fel håll jag vet men kunde inte vända den ...

Ser på bilden... känner igen mannen ... men sen är allt tomt inom mig!!! Börjar bara må så jävla dårligt men kan inte sätta fingret på riktigt vad det e som kommer upp inom mig. Bilden är på mannen jag levde med innan i helvetet i 6 år!! Fick den nyss på telen av hans bror... mår skit skumt!! reagerar väldigt konstigt , nästan så att jag blir rädd för det som händer med mig. Sista gången jag såg honom var på bårhuset... må han vila i frid men frid finner jag aldrig i mig själv igen!!!!

Av Cicci Andersson - 27 juni 2010 01:11

Varför skulle du få för dig göra en film för??

Varför just om detta livet??

Bannar fan filmare mm nu för tillfället!!!!!

Av Cicci Andersson - 27 juni 2010 00:56

Ja när man tror det........ det är då allt ska spelas upp på nytt o inte kunnas raderas igen! JAG SKA VA MED I EN FILM.... om det livet jag levde innan... Fick för någon timme sen ett medelande om det o den ska visst visas på bio sen.  Nej jag är inte glad... jag ska spela mig själv o allt det gamla kommer att dras upp igen.   jag vill inte!!! Helvete säger jag om hela saken.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards