qdela

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Cicci Andersson - 26 juni 2010 16:32

Rubriken talar för sig själv!! På mitt förra inläggfick jag en kommentar om att för oss fattas inga pengar tydligen... nej det gör väll inte det men pengar är inte hela världen. Vi gör saker för att få det vi vill, även att det lönat sig kostar det med.   Skit samma lägger inte allt värde i det!

Massor har vi o göra som tex på tomten... Fixa till i bilen, klä om den.. städa , tvätta o kolla på en ny dator jävel. Fick ingen ordning på min! Äh va fan de är ju till för slit o släng!

ute steker solen på o att ställa sig ute i värmen o greja känns inte så tilltalande men man måste. Hämta ut den andra viasat , slänga boxern åt helvete! hahaha... jo nu ... jag har ju skrivit om att vi kommer nog till 99% flytta till gården med stall o uthus , hagar mm Här får ni se en bild på huset!

  Det är ju bara en liten del... fler bilder blir det framöver här! Där skulle jag vilja vara nu o fixa o dona. Tittade till på kl nu o såg att halva dagen har gått hahaha... det går fort när man varit iväg. Vi har varit till syrran o henneg gubbe o så till mina päron. Patat lite om framtid. Har ju skrivit innan att jag vill ha med Morfar när jag flyttar o det är inga problem där. Kommer ju kosta en del för att fixa till det för honom där men det är det värt. Ska nog kolla på en hund till gubben med eller kanske en av valparna som kommer om en mån ungefär. På tal om hundar.. haha.. det måste jag ju bara skriva:.. Ska adoptera en hund med! Skrev i om det här om dagen så vi får se hur det kommer att gå med det. Håll tummarna där ute! Nej nu måste jag fortsätta här med lite annat men skriver nog garanterat senare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards