qdela

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Cicci Andersson - 25 juni 2010 09:29

Gårdagen blev full av bil... åkte i 12 timmar!! Kan ju lugnt tala om att aj aj aj min rumpa. hahaha... Fan va jobbigt det va! Åkte till Linköping o fixade en bil   En stor ,stark o stadig hahaha.. ja bil alltså!!

 

Merca!!

Så nu har vi 2 stora bilar, gött. På måndag börjar gubben på jobbet (är sin o en tills chef) o jag längtar tills vi får ta gården om typ en mån, nja kan bli snabbare med. Pratade med min älskade Morfar igår om att vi vill ha med honom dit, sa att han får sin egna lägenhet i huset med toa, sovrum, vardagsrum o kök... svaret han gav va bara att han är glad bara han får ett mål lagad mat varje dag o klart som fan han får det. Han ska ju äta med oss DAGLIGEN. På tal om Morfar så ska vi dit idag o äta midsommar middag med honom. Igår blev det pizza med gubben, körde honom till Mormors grav... det va på tiden att han fick komma dit! Blev väll lite känsligt men men... kärlek är starkt, inte ens döden där kunde skilja dem åt.

Sitter här o undrar om det ska bli lika varmt idag som igår?? Fy fan va varmt det va igår!! Vi hade takluckan öppen o fönsterna nere o fläkten på igår i bilen men det hjälpte inte. Hoppas som fan det inte blir lika hett idag , har inte hunnit tvätta upp mina klänningar än   . Ligga på latsidan straffar sig! hahaha... säg den som inte visste det innan! Jaaaaaag haha.. nej men.. har inte hunnit med.

Får bli kjol idag istället! Så mina vänner där ute.. va har ni gjort o ska göra för kul  denna midsommarhelgen då?? Skriv gärna några kommentarer nu latisar!

Kramen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards