qdela

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Cicci Andersson - 22 juni 2010 19:33

Denna dag börja med en jävla massa tjaffs... packade saker o gubben fick köra mig o lillan  till brollan ! Åkte redan innan 9-tiden.   men men... slutade med att han åkte iväg en vända men va snart tillbaka. Han hade ringt en som han sökte jobb hos o vi skulle komma dit. Sagt o gjort så kastade vi oss i bilen, skulle vara där halv 11 men vi hann med en kaffe innan. Va lite stelt mellan oss men det mjuknade längst vägen.  Vilken jävla tur!! Gubben hade sökt ett jobb på en gård .. nja måste erkänna att först va jag inte förtjust men nu efter o varit där så ... OKI!!! Va ett jävla trevligt ställe. Han börjar på måndag på provanställning i en mån o sen får vi se. Får han det så flyttar vi IGEN... gubben erbjöd oss ett jävla bra pris på en gård med massa mark, hagar o stall, stort hus o ett mindre hus på tomten.. Kan ju fan nästan så gott som ta med mig hela tjocka släkten dit hahaha men så blir det inte. Ja jo brollan flyttar ju med isåfall o sen vill jag ha med MORFAR.   Vill ge honom glädje hans sista år i livet! Den gubben har haft hund sen han va 10 år o nu sitter han i lägenhet o får äta färdiga rätter från ica o ingen hund kan han ha eftersom han har svårt att gå. Vi kan lösa det åt han .... Då kan han ju ha hund o få LAGAD middag. Älskar fan den gubben! Vill göra allt för honom som han gjort för mig under min jobbiga tid i livet o mer där till.

Nej fy nu blir man känslig här!!  Känns hårt när jag tänker på allt han gjort för mig. Nu mina vänner där ute.... håll tummarna för oss att han får anställningen ... för då får jag häst   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards