qdela

Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

heeey... lite reaktioner

Av Cicci Andersson - 21 juni 2010 22:50

fan va kul... har kommit in några kommentarer iallafall!!! Tummen upp för er som vågar. Fick en kommentar om när denne var yngre ville hon ha äldre , nu när hon är äldre vill hon ha yngre... det fick mig att skratta... kan ni gissa varför??? Lite komiskt sett nu alltså , vi pratar om GUBBSJUKA... hahaha.. hmm... vi fruntimmer är nog inte bättre när vi kommit upp i ålder eller vill vi bara ha en snygg man som får oss känna oss yngre?? Nu va ju inte detta riktat till henne då.. utan detta va bara mina funderingar!Se på det med lika komiska ögon som jag så blir det faktiskt lite roligt. Annars så... här sitter jag o formaterar min dator... hmmm.... går nog inge vidare. Jag kan ju tillägga då att jag ALDRIG gjort det innan så jag fattar nada. Min syrras gubbe sa genom telen va jag ska välja men nu tror jag fan det har stannat mitt i... skiiiiiiit!! Va gör man?? haha... Bara o se glad ut eller köpa en ny data kanske. Njaaa... det blir det ju ändå o tele med men nu frågarr jag er om hjälp.. ska jag köpa experia X10 mini eller experia X10 vanliga??? Den vanliga har mycke bra tex kamera men ingen blixt, mini har blixt, roliga färger men 5 pixel kamera. Jag som älskar då att använda min tele som kamera... kan någon hjälpa mig... någon som kanske vet eller har någon av dem kan ge mig råd. Vill inte göra bort mig ännu igen o köpa en jag inte gillar! Tacksam för hjälp.. lovar er! Nu sitter jag o hör va det är på tv.n (tänker inte annars på det när jag skriver)... HITLERS LIVVAKTER... vilket skit!!! Allt man hör e hitler hitler hitler... kan någon vända på skivan?? Haha... Fan va ful han va ... det slog mig nu när jag titta upp här! Nog om det! Nu har brollan flyttat ner i rummet iallafall .. bra det! Inget klagande över hur det va målat.. wiiiieeee... känns bra det. Ska ju dra väggarna en vända till framöver men han e nöjd. Lilla jag kan !!! haha.. lite självskryt med här. Så över till mitt sk förhållande då... suck... Det är fnurr på tråden igen. Synd att det inte vill funka! Finns bara en sak o göra snart om jag vill kunna må bra igen. De senaste dagarna... (nästan en vecka) har jag haft svårt o somna o ångesten är min vän i mörkret! Tappat glädjen en hel del men jag tänker inte låta det ta mig.Han ska inte få mig att gå ner mig!! Jag är bestämd. Hellre slut än fortsätta så här. Han fick sin chans o sket i den bara för att han stör sig på sådant han borde fatta. Minsta lilla igen o jag tar det bara inte... Bad honom hålla rent ut sagt KÄFTEN idag, blev så trött på o höra alla mina fel o saker jag säger men aldrig ens sagt. Får väll se i morgon hur pipan låter då när han sovit av sig tjurskalligheten. Skiter snart i vilket kan jag lova.. man tröttnar!! Lite synd bara när man älskar den människan. Men va hjälper det när det känns som att man är ensam om att älska?? Hej hopp ... i morgon får ni veta mer. Snart ska jag ta piller o lägga mig på soffan o hoppas på att sömnen ska komma över mig o inte in på småtimmarna. vill bara somna o drömma mig bort.. ja jag vill smita!! Haha... Det beteendet har man i blodet när det blir jobbigt, sjukt att det aldrig ändrar sig. Nej nu får det va bra här för i kväll ... (tror jag)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards