qdela

Direktlänk till inlägg 19 juni 2010

äldre män bättre sex!!! syster läs ej!

Av Cicci Andersson - 19 juni 2010 21:15

Japp nu ska alla äldre män ta åt sig!! Idag skriver jag om eran erfarenhet o säkerhet.. hur bra ni är! Självklart är detta grundat på egna erfarenheter o kärleken jag lever med.


Vill man ha ett BRA sexliv ... ja då ska man hitta någon som är lite äldre.Redan tidigt i dibuten lärde jag mig skillnaden på en bra älskare o inte.  Redan när jag va yngre än 20 drogs jag till de runt 30 . De har erfarenhet... vet att sex är för bådas njutning , inte på nått sätt egoistiska o bara tänker på att ha det bra själva utan tjejen ska ha det med. (nja det finns ju garanterat undantag med) men de lämnar vi utanför. Yngre killar har någon vriden syn på det hela... Det ska gå i porrens banor... det är ju inte riktigt så njutning kommer (mycket stämmer inte alls med värkligheten). Där kom jag in på nått gällande oss tjejer. Många tror att killar vill höra höga stön o måste hela tiden tänka på hur man ser ut- LÄGG NER DET!! Hur mycke hinner ni med att slappna av? Tänk på er själva lite med! Kan bli jobbigt med överdriven njutning med för självklart vill killen ha det äkta. Eller kan ni med o säga... Älskling tyvärr jag fejkade? Ni jobbar inte i porr branchen!! Tyvärr är det ju inte riktigt så det ska gå till eller va heller!! Så över till skillnaden på bra sex o inte-En mogen man gör det bättre.... han är mån om hur tjejen har det, va man gillar o godtar ett nej till saker utan sura miner. De vet att alla inte kanske gillar vissa saker. De har erfarenhet o de känner av den riktiga njutningen.. går inte fejka där!! De vet hur de ska behandla sin kvinna. Tyvärr så gör inte de yngre det... anser jag.... De är riktigt egoistiska o tar va de vill ha o tjejen känner sig tvingad att köra porr stilen... att se så kåt o porrig ut som går.. Annars kanske man får ett dårligt rykte om hur kass man är i sängen. De vill gärna ha saker på sitt sätt o yngre tjejer går med på det för att vara till lags. Kanske både till det bra o dårliga. Man lär sig!! En äldre man får en att känna sig säker... han tar med dig på den resa han själv vill ha utav det. Han gör saker med känsla o ömhet, det man inte gillar det gör han inte! Ärlighet är nr ett där... det du gillar det gör han med nöje.


 
 
F

F

19 juni 2010 21:48

Finns många poänger i det du säger!

Det viktiga att komma ihåg att det faktiskt två personer. Sen att ta efter porr brukar sällan bli lyckat.

http://dagligdags.blogg.se

 
F

F

19 juni 2010 22:17

nej äkta ska det vara!

ser jag så är det därför amatör ;)

http://dagligdags.blogg.se

 
Ausgeflippt

Ausgeflippt

20 juni 2010 01:57

Du har en poäng... Men de "äldre" killarna kan även få problem med att få igång sin apparat. Iaf de som börjar att närma sig 40-års strecket. Jag talar av egen erfarenhet jag med ;-)

Kram på sig

http://ausgeflippt.blogspot.com

 
tekkla

tekkla

20 juni 2010 06:45

Håller med dig i ditt blogginlägg, erfarna lite äldre män vet vad dom gör!

http://tekkla.bloggplatsen.se

 
anna

anna

21 juni 2010 19:34

Fel fel fel, inte där det hänger..yngre män kan vara mer mogna & mindre själviska än äldre också..handlar inte om åldern där egentligen..min sambo är typ 5 år yngre än mig och han ger verkligen allt i sängen och vårat sexliv är fan det bästa jag haft NÅGONSIN!!

http://annsi.bloggplatsen.se

 
Håkan

Håkan

21 juni 2010 21:12

Hejsan trevlig blogg ... kan ju bara säga så här att porr är ju inte riktigt som många tror jag mena jag och min sambo vi tittar på porr ihop och har sex till det man får mycket inspiration av porrfilmer.... men visst unga killar har ju en tendens att misstolka porr och tjejer i allmänhet .. viktigasste är ju att bägge två har det skönt ...... och äldre kan ju givetvis vara bra men tror det har med hur öppen man vågar vara med varandra när man har sex .. förstår inte varför man inte säger vad man tycker om så blir det ju rätt direkt .. elller ???
ja ha de gott mvh Håkan

http://norrland84.bloggplatsen.se

 
Kii i lutt =)

Kii i lutt =)

21 juni 2010 21:24

Åldern spelar ingen roll, det e snarare hur fort arslet pumpar hahhaaaa :P *eller*? nejj men allt handlar nog snarare om hur man är med varandra i sängen och Om att man ska både ge och ta!

http://pullirullan.bloggplatsen.se

 
ssusanna55

ssusanna55

21 juni 2010 21:56

När jag var yngre, ville jag ha äldre, nu när jag är äldre, vill jag ha yngre, men erfarna! Bravo Cicci, visa var skåpet ska stå, och upplys folk!!

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
Martina

Martina

21 juni 2010 23:45

Oavsett ålder, för jag har provat allt från 16 (när jag själv var 16, gillar inte yngre män) till 52, så tycker iallafall Jag att de flesta män är så på i sängen och ska köra hela registret redan andra gången man har sex, och sen man gjort ALLT som de och en själv kan komma på och som man gillar finns inget roligt kvar att upptäcka, det är som att de måste visa en allt de kan och vet DIREKT

Vissa saker kan komma fram med tiden liksom, så att det blir något nytt man gör

http://157.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards