qdela

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Cicci Andersson - 16 juni 2010 23:44

TOM....det är hur jag känner mig!!! Vilsen , borta från mig själv... hittar inte tillbax igen. Ensam.... ingen varken ser eller hör mig.... jag är i min bubbla... hur mycket jag än försöker få kontakt, lyckas inte!Skriker ingen hör. Livsgnistan... håller på att slockna, jag känner inte av värmen från den längre. Alla färger har försvunnit.... allt är svart omkring mig. En stor sorg över den tappade kärleken, finner jag tråden till den igen? Vill jag o orkar jag ta mig vidare!? Denna jävla känslan haft den förr o känner igen den... hatar den... vill bara få ett slut på helvetet men men... jag kan ej!!!! Kan inte sova längre... det jagar mig... kan inte skratta på dagarna, finner ingen anledning till det även om jag vill det.
Mina känslor har sagt stopp den känsliga biten, har gått in i väggen!

Livet... det jävla livet.. jag suckar över det... vad fan vill det mig?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards