qdela

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Förbannade rampljus o är det kyckling eller marsvin ni äter?

Av Cicci Andersson - 11 juni 2010 00:40

haha... tänkte man va smart o synas lite extra   ja då börjar man det med en felstavning självklart.. krymt när det ska stå grymt!!! Så jävla typiskt mig!! Jag i ett nötskal .. Skriver jag inte med dialekt ja då fan stavar jag fel istället  . Döööhhh... kanske borde kolla lite bättre hur jag skriver! haha...

Ja ja... nu sitter man här själv, gubben har lagt sig! Allt börjar sega sig igen... konstig stämmning nu mellan oss direkt. Ja jag fattar då inget men det kanske inte är meningen heller. Sitter o tröst äter mina NYTTIGA godisar.. ja jag lovar dom e det!! Nja med ostringar till.. det ena slår ut det andra så nu kan jag inte påstå att jag e så värst nyttig heller!!! Typiskt.... förbannat ärligt här!  

hmm.. funderar på om man ska ta en tablett o lägga sig med kanske men kan inte slita mig från alla intressanta bloggar. Skulle kunna sitta o läsa hela natten. Skulle vilja kommentera de alla men det går bara inte för vad ska man skriva??

Från det ena till det andra... Våran övervåning e förpestad ... va fan det nu är men det stinker dött djur när man kommer upp för trappen... inte i nått av rummen... Stanken e just vid trappen!  Gubben har märkt att vi har ett fågelbo under taket någonstans just där,in under ... men kan det va ifrån det som det luktar in?? Han satt o röka utanför som han hörde massa fågelskrik o rätt som det va så kom det en fågel som flög in i springan under taket. Extra inneboende!!  Nått måste vi iallafall göra för stanken ska bort... kan ju fan inte ens gå upp där innan jag nästan spyr . Ja så illa är det!

Måste bara fråga en sak!! Hur många är det av er som brukar köpa kycklingfile?? Är ni säkra att det är det?? Va till min morfar idag o han prata om att han hört (på om det va tv eller radio det vet jag inte men) att det är bevisat att en del inte alls är kyckling utan MARSVIN..   Morfar hade tappat matlusten totalt när han hörde det o han tänker inte köpa hem det mer. JAG SOM ÄLSKAR (KYCKLINGFILE). Ska jag ens våga äta det mer?

 

Jag brukar inte va fjollig när det gäller mat o va det är (har ju ätit skallerorm o haj mm) men Marsvin... nej tack!!!

E liiiiiiiite väl känsligt just vid det!!

Srämmer jag er? Ja vem blir inte orolig över det... Jag tänker inte köpa hem någon så kallad kycklinfile mer. Förbannat att morfar sa det!

Så vad ska man skriva om nu då??? nej det får nog va bra så här... ska nog läsalite bloggar istället!

 

God natt alla där ute!!!

 
 
Kii i lutt =)

Kii i lutt =)

11 juni 2010 13:18

kollde han upp va det var för märke på kycklingen som depåstod va marsvin?! Jag som älskar KYCLING, nu blir jag orolig!

http://pullirullan.bloggplatsen.se

 
Ausgeflippt

Ausgeflippt

12 juni 2010 23:58

Mjaenää! Jag tror inte att du behöver bekymra dig det allra minsta om att det skulle finnas marsvin istället för kyckling i förpackningarna. Vi har ingen marsvinsuppfödning i Sverige annat än till sällskapssdjur, och inte i Danmark heller där mycket av kycklingen som finns i affären kommer ifrån. Så ät du lugnt din kyckling :-) Annars så kan du ju alltid överväga att bli vegetarian så slipper du oroa dig för något läskigt som har med kött att göra ;-)

Hugz

http://ausgeflippt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards