qdela

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Cicci Andersson - 11 juni 2010 16:17

Jag förlorar nog slaget om att behålla lyckan o kärleken!!

Jag har tröttnat nu... kan inte säga annat än sanningen. En fråga om en film o hela helvetet braka upp igen.   Orkar inte höra det... orkar inte stå ut mycke längre! Alla överdrivna saker om fan allt o inget!

Trött på förhållande som inte funkar ett skit längre!

Av Cicci Andersson - 11 juni 2010 00:40

haha... tänkte man va smart o synas lite extra   ja då börjar man det med en felstavning självklart.. krymt när det ska stå grymt!!! Så jävla typiskt mig!! Jag i ett nötskal .. Skriver jag inte med dialekt ja då fan stavar jag fel istället  . Döööhhh... kanske borde kolla lite bättre hur jag skriver! haha...

Ja ja... nu sitter man här själv, gubben har lagt sig! Allt börjar sega sig igen... konstig stämmning nu mellan oss direkt. Ja jag fattar då inget men det kanske inte är meningen heller. Sitter o tröst äter mina NYTTIGA godisar.. ja jag lovar dom e det!! Nja med ostringar till.. det ena slår ut det andra så nu kan jag inte påstå att jag e så värst nyttig heller!!! Typiskt.... förbannat ärligt här!  

hmm.. funderar på om man ska ta en tablett o lägga sig med kanske men kan inte slita mig från alla intressanta bloggar. Skulle kunna sitta o läsa hela natten. Skulle vilja kommentera de alla men det går bara inte för vad ska man skriva??

Från det ena till det andra... Våran övervåning e förpestad ... va fan det nu är men det stinker dött djur när man kommer upp för trappen... inte i nått av rummen... Stanken e just vid trappen!  Gubben har märkt att vi har ett fågelbo under taket någonstans just där,in under ... men kan det va ifrån det som det luktar in?? Han satt o röka utanför som han hörde massa fågelskrik o rätt som det va så kom det en fågel som flög in i springan under taket. Extra inneboende!!  Nått måste vi iallafall göra för stanken ska bort... kan ju fan inte ens gå upp där innan jag nästan spyr . Ja så illa är det!

Måste bara fråga en sak!! Hur många är det av er som brukar köpa kycklingfile?? Är ni säkra att det är det?? Va till min morfar idag o han prata om att han hört (på om det va tv eller radio det vet jag inte men) att det är bevisat att en del inte alls är kyckling utan MARSVIN..   Morfar hade tappat matlusten totalt när han hörde det o han tänker inte köpa hem det mer. JAG SOM ÄLSKAR (KYCKLINGFILE). Ska jag ens våga äta det mer?

 

Jag brukar inte va fjollig när det gäller mat o va det är (har ju ätit skallerorm o haj mm) men Marsvin... nej tack!!!

E liiiiiiiite väl känsligt just vid det!!

Srämmer jag er? Ja vem blir inte orolig över det... Jag tänker inte köpa hem någon så kallad kycklinfile mer. Förbannat att morfar sa det!

Så vad ska man skriva om nu då??? nej det får nog va bra så här... ska nog läsalite bloggar istället!

 

God natt alla där ute!!!

Av Cicci Andersson - 11 juni 2010 00:22

Av Eva Underbara Liv-Underliv &Liv Under.. - Torsdag 10 juni 11:55

    


VAD har hänt med de svenska männen?


En stor del av den manliga befolkningen

måste ha sunkat till sig rejält.

Visst har jag lagt märke till det förr om åren oxå.

Men det känns som att det blir fler och fler

som inte bryr sig ett skvatt i hur de ser ut

när de är ute bland andra människor på offentliga platser.


Bar överkropp, stora håriga ölkaggar,

långa/skitiga tånaglar, fötter, händer,

stor äcklig snus som hänger över tänderna,

stinkande armhålor, halva håriga stjärtskåran tittar fram..

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHH!!!  


Sen går dessa sunkiga karlar och inte tittar,

men glor/stirrar på oss kvinnor

som att de vore världens attraktivaste män!

SNUSKPELLAR!


Jag var på Ica Maxi i Birsta i går och skulle handla mat..

Men blir lite förvånad över det manliga släktet i bland...

När jag går där vid bröd disken,

så känner jag mig iakttagen..

Hmmm, där står de...

Två sunkos sunkiga karlar med håriga bauta bukar,

stor snusen under läppen, en veckas skägg,

skitiga fötter och med halva vita

håriga fetarslet utanför byxorna.

Usch, Ovårdade och Otäcka snuskisar!

Båda flinade brett med attityden:

-"Tjenare bruden, kolla in oss - mysiga grabbarna!"


Jag hade god lust att säga åt dem

att åka hem och tvätta sig och dra på sig en tröja.

Jag gick vidare, med deras fula flin på näthinnan.

Vad är det som gör att karlar,

har sån förbaskad självkänsla

fastän de är så skitiga, sunkiga och stinker

svett och snusk???

Håriga stjärtskåror som syns bland matvarorna.

Alltså, jag tycker det är så j-la äckligt

med alla dessa självgoda män.


Jag menar INTE att ni karlar ska vara som skyltdockor.

Men nog fasiken måste ni väl kunna tvätta av er.


   

Ta på er en t-shirt och dra upp byxorna

när ni är på offentliga platser!


En karl är en karl och håller ofta på med skitiga saker,

men hygienen är ju så enkel att sköta,

vilket många verkar tycka är ett stort projekt.


Blaska av er och ta på er en t-shirt

när ni går och handlar åtminstone!

Hemma kan ni ta fram den primitiva delen av er,

som vissa av er har sån´t stort behov av.


Men Snälla Fantastiska Män i Sverige...

Skona oss andra,

som Inte vill se den sidan av er offentligt!


Snälla män där ute i Sveriges land..

Låt oss SLIPPA era illaluktande armhålor,

svettiga rövar och håriga feta bukar!


*Så enkelt...

Att använda tvål, vatten,

rakhyvel, tandborste!*


Visst finns det även kvinnor, som är likadana!


 


Men de är till antalet

som går med bar överkropp och

visar stjärtskåror offentligt.....


        Män och kvinnor, tänk på era medmänniskor! 


                 -Tvätta er och Klä på er!


    



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards