qdela

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Cicci Andersson - 10 juni 2010 21:42

Så jävla bra skrivet!!

jag läste o jag lovar er gott folk där läste jag den bistra sanningen om sveriges män.. eller kan man kanske kalla dem buksvin???! hahaha... så jävla bra skrivet o ett rejält gott skratt ...

 

Av Cicci Andersson - 10 juni 2010 12:21

Förhållandet rullar fram...

nu utnyttjar vi ta mig fan minsta lilla chans att va varann nära!

Allt det svarta börjar försvinna... kanske har vi räddat vårat igen.. Hoppas!!

Idag är det soligt o varmt o jag passar på att springa runt i klänning för lite färg. Lilla ninni har vi haft ute i gräset idag med... tar det sakta !!! Hon måste vänja sig säger de som har kaninvana.

Gubben ska försöka laga våran Opel som jag gick loss på när jag hade fått solsting.. slet kablar i fram o krossade ena rutan. Sjukt att man kan få sånna flippar av solen. Känner än att när jag är ute i solen att det börjar dunka i skallen o törstig som fan direkt. Får nog ta det lilla lugna med solen ett tag till... inte vara i den för mycket än. Städingen har visst runnit ut i sanden för stunden men måste ta o fixa det med under dagen.   Ta akvariet kan va en bra ide för det börjar väll snart gro igen om vi inte gör det hahaha... Idag är jag på riktigt tok humör men vet bara inte vart jag ska göra mig av med det. Brottas med gubben.. hmm... det blir för varmt. Jag förlorar bara ändå så.. ingen ide att ens försöka!

Idag har jag gått med i nått som har sitt huvudkontor i Tyskland... nån vin klubb med viner som INTE finns i sverige. Det kan bli intressant. De levererar direkt till dörren en låda med 12 flaskor i o recept på massa god mat mm. Vi dricker bara vitt här så vi valde de paketen men man kan byta ut några mot rött om man vill det. Kan va gott till grillningen eller om man får för sig o ha en liten myskväll  Får väll se vad det kan va för nått... Vi får hem det första i början på nästa mån o jag har fått en egen liten vincoach jag kan vända mig till när det gäller ja vad som hellst gällande viner, fråger ja allt! Lite lyx så här i sommaren!En egen liten vingård som gör mina viner! Kan det bli bättre???




Av Cicci Andersson - 10 juni 2010 10:43

God morgon... ja den är rätt god!!  

Kvällen blev sen rätt lyckad..... jag fick lite närhet hahaha... ja nu är jag överärlig igen!! Morgonrn började rätt hektiskt ... upp ur sängen kl 09.10 möte kl 10. Fixa dagis papper o adress ändring mm men än har vi inte sett till vårat hyres kontrakt.   Han säger hela tiden att han ska skicka det men men... Blir snart hårt mot hårt o han får inte sin hyra om vi inte får det! Nu kom det besök till brollan o jag har inte hunnit städa än... PINSAMT! Hatar när folk kommer o det ser ut som det gör här... ja lite pidantisk är man.

Ne nu blir det städa!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards